  • 21. Data: 2011-11-04 13:48:06
    Temat: Re: Hybryda na dojazdy do pracy
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    > Daihatsu Cuore 1,0...

    Taa, a w razie czego serwis jest na każdym rogu.

    Renia MegankaII 1.5 dCi pali <5l w trasie, ~6l w mieście. Przy w miarę
    spokojnej jeździe.

    Paweł

  • 22. Data: 2011-11-04 14:03:36
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 4 Lis, 13:45, Robson <r...@...pl> wrote:

    > 20 kz nie na auto tylko na wymiane akumulator w. ale je li naprawde
    > chcesz zaoszcz dzi , ta hybryda jest dla ciebie;http://tinyurl.com/69628bl

    ale zaden z nich nie ma zasiegu na silniku ~100km ;)
    no i predkosc ~25km/h, co daje 8h jazdy dziennie :)

    to juz lepiej kupic jakis uzywany skuter spalinowy (odblokowany :)
    50cm3 jesli brak kategorii A w PJ) i jezdzic tym patrzac wczesniej na
    prognozy pogody...

    WS

  • 23. Data: 2011-11-04 15:07:23
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-11-04 14:03, WS pisze:
    > to juz lepiej kupic jakis uzywany skuter spalinowy (odblokowany:)
    > 50cm3 jesli brak kategorii A w PJ) i jezdzic tym patrzac wczesniej na
    > prognozy pogody...

    Na LPG :]
    http://www.youtube.com/watch?v=k1n6nxRgMHU

    --
    kamil d

  • 24. Data: 2011-11-04 15:08:56
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOgazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Codziennie ok. 100 km przejeżdżam do pracy i spowrotem, paliwo drogie,
    > moje mondeo spala 7,5 L/100 i tak pomyślałem o hybrydzie, tylko czy to
    > jest tak różowo? Spalanie niby ok. 3,5-4 L jak to się ma w praktyce - może
    > ktoś kto używa się wypowie? Jakie jeszcze dodatkowe koszty przy
    > użytkowaniu hybrydy? No i czy wystarczy 15-20 kPLN na hybrydowe auto?

    W zasadzie pozostaje Ci tylko toyota prius. Wątpię, że da się kupic za tyle
    w miarę sensowny egzemplarz. Poza tym na akumulatorach przejedzie pewnie z
    5km i to tylko przy małych prędkościach. Z tego co wiem, zwykłe egzemplarze
    nie przerabiane prez jakichś maniaków nie mogą być doładowywane z sieci,
    doładowanie akumulatorów odbywa się poprzez pracę silnika spalinowego.
    Na lepsze hybrydy to musisz do planowanej kwoty zakupu dołożyć jeszcze jedno
    0 z tyłu. :)

  • 25. Data: 2011-11-04 18:59:39
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Fri, 04 Nov 2011 15:08:56 +0100, Vlad The Ripper napisał(a):

    > Na lepsze hybrydy to musisz do planowanej kwoty
    > zakupu dołożyć jeszcze jedno 0 z tyłu. :)
    Eee w połowie tek kwoty by się zmieścił. Najtańsza nówka to na dzisiaj
    chyba Honda Jazz Hybrid, coś kole 70k. I tak za drogo jak na mały
    samochodzik-dupowóz.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 26. Data: 2011-11-04 19:30:05
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Taa, a w razie czego serwis jest na każdym rogu.
    Zgadza się. I niedrogie części o ile, w ogóle będą potrzebne.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl

  • 27. Data: 2011-11-05 08:58:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "adam.wp" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkuję 4 lata Priusa. Trasa to 4l/100.

    Chyba taka 10 kilometrowa, do przejechania na prądzie.
    A i to tylko wtedy, gdy go w domu jesteś w stanie z gniazdka podładować.
    Ma już to jakiś Prius?

  • 28. Data: 2011-11-05 08:59:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PaweL" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Taa, a w razie czego serwis jest na każdym rogu.
    >

    > Renia MegankaII 1.5 dCi pali <5l w trasie, ~6l w mieście. Przy w miarę
    > spokojnej jeździe.

    Przy bardzo spokojnej jeździe.
    Przy normalnej prędzej coś koło 6,5 w trasie.
    Sprawdzone empirycznie podczas wyjazdu na wakacje z kuzynem, któremu Megane
    1.5 dCi też ponoć paliła 5 l średnio. ;-)

  • 29. Data: 2011-11-05 16:19:16
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "--=olo=--"

> [...]
    > może ktoś kto używa się wypowie? Jakie jeszcze dodatkowe koszty przy
    > użytkowaniu hybrydy? No i czy wystarczy 15-20 kPLN na hybrydowe auto?

    W/g TpoGear BMW M3 spala mniej niż Prius :)

  • 30. Data: 2011-11-05 16:20:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 5 Nov 2011 16:19:16 +0100, Przemysław Czaja napisał(a):

    > W/g TpoGear BMW M3 spala mniej niż Prius :)

    Niestety, po drodze do pracy nie mam toru wyścigowego, więc te wyniki są
    ZUS warte. Pytający na początku wątku chyba też nie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Najlepszy samochód na zimę? Golf TDI