  • 31. Data: 2011-11-05 18:33:33
    Temat: Re: Hybryda na dojazdy do pracy
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2011-11-05 08:58, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "adam.wp" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Chyba taka 10 kilometrowa, do przejechania na prądzie.
    > A i to tylko wtedy, gdy go w domu jesteś w stanie z gniazdka podładować.
    > Ma już to jakiś Prius?

    Nowy Prius przejezdza 25km i jest plugin

  • 32. Data: 2011-11-07 10:38:19
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    --=olo=-- wrote:

    > Witam
    > Codziennie ok. 100 km przejeżdżam do pracy i spowrotem, paliwo
    > drogie, moje mondeo spala 7,5 L/100 i tak pomyślałem o hybrydzie,
    > tylko czy to jest tak różowo? Spalanie niby ok. 3,5-4 L jak to się ma
    > w praktyce - może ktoś kto używa się wypowie? Jakie jeszcze dodatkowe
    > koszty przy użytkowaniu hybrydy? No i czy wystarczy 15-20 kPLN na
    > hybrydowe auto?
    >
    > --=olo=--

    Hm, to ja podpytam inaczej:
    Dojazdy do pracy codziennie, raczej w korkach, 8-9km w jedną stronę.

    Diesel nie bardzo, bo zanim się rozgrzeje to będę w połowie drogi, albo
    dalej. Poza tym - drogi.

    Gaz - zanim przełączę na gaz to też z połowe drogi przejadę.

    Optymalna chyba byłaby hybryda, nawet czysty elektryk, ale są w takich
    cenach że masakra.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 33. Data: 2011-11-07 11:33:07
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 7 Lis, 10:38, "Massai" <t...@w...pl> wrote:

    > Hm, to ja podpytam inaczej:
    > Dojazdy do pracy codziennie, raczej w korkach, 8-9km w jedną stronę.

    Kupowanie drugiego samochodu tylko na takie dojazdy raczej sensu
    ekonomicznego nie ma (OC, przeglady...), chyba, ze szkoda samochodu,
    ktorym sie tylko do kosciola jezdzi ;) ...

    Wg mnie przy dojazdach ~10km wiosna-jesien (moto)rower ;) zima -
    posiadany samochod - elektryki maja problem z ogrzewaniem, wiec i tak
    odpadaja...

    WS

    PS. sam jezdze rowerem jak jest sucho i cieplo - samochodem mam tam i
    spowrotem 9+7km, rowerem 2x5.5km