  • Data: 2013-11-29 16:33:29
    Temat: Re: Hybryda SSD+HDD od WD
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po głębokim namyśle Przemysław Ryk napisał w piątek, 29 listopada 2013
    15:53:

    > Upierdliwość z instalacją - tu się zgodzę. Nie wiem, co szkodziło po
    > prostu wypuścić na rynek produkt od razu widziany w systemie, jako
    > dwa napędy.

    A po co Ci dwa osobne dyski? Przecież to wada, a nie zaleta!
    Przy 120 GB cache'a (albo w systemie tiered-storage, jeżeli aż tak
    bardzo zależy Ci na tej pojemności) i przy typowej pracy biurowej
    mogłoby się okazać, że twardysk w ogóle nie włączałby się miesiącami.
    I tu, niestety, jest istotna przewaga zarządzania automatycznego nad
    jakimkolwiek manualnym: spróbuj tak podzielić pliki w swoim profilu,
    żeby np. maile do których wracasz i cache przeglądarki były na SSD, a
    maile sprzed pół roku - na HDD. A dla przyzwoitego algorytmu
    zarządzającego nie jest to żaden problem - czy to na poziomie plików,
    czy bloków dyskowych.

    --
    Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
    | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.