  • Data: 2011-09-22 16:46:39
    Temat: Re: Hurraaa!!!!1111
    Od: venioo <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-22 10:35, xs pisze:

    > Co jak co, ale takich bzdur to jeszcze nie slyszalem. Kiedy w godzinach pracy
    > nauczyciel ma czas na kawe/herbate lub wyjscie prywatne? Na przerwie? Nie, bo

    <.ciach.>

    popieram w pelni. no wlasnie. takie glupoty to pisza ludzie, ktorzy
    nigdy nie mieli do czynienia z nauczycielem i nie maja pojecia o ilosci
    papierow i formalnosci. tak na prawde to samo prowadzenie lekcji to
    lajcik. wypisywanie go..nej papierologii w domu to zajmuje dopiero czas. :|
    wsrod moich znajomych nauczycielkami pozostawaly kobiety, ktore pracuja
    z pasji, a nie dla pieniedzy, bo ich mezowie dobrzezarabiaja i je stac
    na to, zeby do pracy pochodzic hobbystycznie ;)
    jednego znajomego mam - byl nauczycielem z powolania. na lekcjach
    eksperymenty przeprowadzal, prowadzil za darmo dodatkowe zajecia dla
    chetnych. po paru latach stwierdzil, ze mimo wielkiej satysfakcji z
    pracy rodziny tym nie nakarmi. i odszedl na etat w prywatnej firmie
    gdzie dostaje prawie 2x tyle co w szkole.

    --
    venioo
    GG:198909