  • Data: 2011-09-22 15:07:37
    Temat: Re: Hurraaa!!!!1111
    Od: "Kowal" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poza tym sam jestem nauczycielem akademickim i na co dzień
    > muszę oceniać "produkt" pracy tych zapracowanych nauczycieli:
    > z roku na rok jest gorzej :(

    Ja wywaliłbym z pracy 3/4 nauczycieli akademickich.
    Im więcej skrótów przed nazwiskiem tym gorzej.
    Zajęcia się nie odbywają, profesorowie do zajęć nieprzygotowani.
    Często z chorobami alkoholowymi.

    Na studia idą nieuki, bo szkoły średnie przygotowują tak, a nie inaczej, bo
    do szkol średnich idą osoby, które powinny znaleźć się w szkołach
    zawodowych.
    Uczniowie do zawodówek nie idą, bo więcej wysiłku trzeba poświęcić na
    znalezienie praktyk, niż na to aby dostać się do szkoły średniej. Uczniowie
    szkół średnich się nie uczą, bo "matura to bzdura", a na studia każdego
    jełopa przyjmą, nierzadko jeszcze uczelnia kasę zapłaci.