  • 21. Data: 2011-05-10 14:19:36
    Temat: Re: Hura !!! kupione (i dojechało)
    Od: Scypio <s...@p...fm>

    Dnia Mon, 9 May 2011 22:46:53 +0000 (UTC), Michał napisal(a):
    > -Opada mi wskazówka ciśnienia oleju na 0!! co to może być ?
    > jak są niskie obroty to jest na 0 lub 1/4 jak normalne to w 50%
    > (czyli tam gdzie ma być).

    Hmmm... w megane '96 było tak, że wskaźnik ciśnienia oleju był jednocześnie
    wskaźnikiem temperatury. Po przekręceniu kluczyka wskazówka wędrowała w górę
    pokazując poziom oleju (zazwyczaj dość wysoko, zgodnie z tym co na bagnecie).

    Potem opadała i działała dalej jako wskaźnik temperatury. Od zera powoli szła w
    górę, w miarę jak się silnik nagrzewał. Obstawiam, że masz dokładnie to samo.

    Chyba było to sygnalizowane zróżnicowanym podświetlaniem.

    pozdrawiam,
    --
    scypio

  • 22. Data: 2011-05-10 21:23:53
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 May 2011 12:31:46 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Bo Ford powinienem napisac przez duze F, a przez male f to tylko
    >"francuski" i "fiat" :-P

    Tylko u mnie w tym na F właśnie elektronika strajkowała, a wtym na f
    jakoś nie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 23. Data: 2011-05-10 21:24:46
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 May 2011 08:46:41 +0200, "kamil/Endurorider.pl"
    <f...@g...lp> wrote:

    >Odliczanie czas zacząć. Ja stawiam góra miesiąc.

    Optymista :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 24. Data: 2011-05-10 21:26:08
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:i74js6dln2968es1s1u1a3ur42lrht6kpr@4ax.com...

    > Optymista :)

    Chciałem być uprzejmy :P

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 25. Data: 2011-05-10 22:10:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 9 May 2011 22:46:53 +0000 (UTC), Michał napisał(a):

    > -Opada mi wskazówka ciśnienia oleju na 0!! co to może być ?
    > jak są niskie obroty to jest na 0 lub 1/4 jak normalne to w 50%
    > (czyli tam gdzie ma być).

    Niezbyt to dobre... Radziłbym sprawdzić ciśnienie oleju na jałowym
    manometrem. Może być tak, że masz wskaźnik uwalony (do by było fajnie). Ale
    może się okazać, że faktycznie nei masz ciśnienia oleju na biegu jałowym, a
    to już wróży kłopoty.

    > -Falują obroty na gazie (LPG), tak że komp od czasu do czasu mówi
    > żeby jechać do serwisu i zobaczyć na ładowanie i że defekt.
    > Co to jest popsute ?

    Zła regulacja lub źle założona instalacja LPG.

    --
    ___________ (R)

  • 26. Data: 2011-05-10 22:29:33
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-10 00:46, Michał pisze:
    > Witam !
    >
    > http://allegro.pl/renault-safrane-rxe-2-5-97-benzyna
    -lpg-i1587136886.html

> [...]
    >
    > -Falują obroty na gazie (LPG), tak że komp od czasu do czasu mówi
    > żeby jechać do serwisu i zobaczyć na ładowanie i że defekt.

    Patrzac na ceny w miare normalnych egzemplarzy RXE w DE z tym silnikiem,
    po dodaniu akcyzy i ceny zalozenia LPG - ten samochod jest podejrzanie
    tani. Ja bym sie zastanowil, dlaczego nie ma cisnienia...

    --
    venioo
    GG:198909

  • 27. Data: 2011-05-10 22:46:33
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-05-10 12:31, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Bo Ford powinienem napisac przez duze F, a przez male f to tylko
    > "francuski" i "fiat" :-P

    To ciekawe dlaczego, w pewnym momencie ten twój Ford stwierdził, że ma
    gdzieś swoje silniki i zaczął używać te na f, jako dużo mniej awaryjne.

    > Model zwany "zapalniczka" nie bez racji? :-P

    Było minęło, PSA się szybko zreflektowało ogłaszając wielką kampanię
    serwisową. A ten twój solidny VAG co zrobił w temacie pękających głowic? :D

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 28. Data: 2011-05-11 01:14:56
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    > Życzę Ci żeby to był popsuty czujnik ciśnienia oleju. Ale jak znam życie to
    > będą panewki. Czy Ty facet chory na głowę jesteś żeby kupować auto co ma 300
    > tysięcy przebiegu. Ono dawno powinno być przerobione na surowiec wtórny. Tak
    > wiem że teraz to po pół miliona się robi i motor igła. Szkoda tylko że
    > widzieli to tylko ci co im ruscy oczy wymienili.

    a ile przebiegu powinno mieć auto ?

    pozdrawiam.

  • 29. Data: 2011-05-11 01:28:40
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    > Jak sekwencja to do gaziarza - spojrzy w swoj magiczny komp i powie.
    > Ogolnie to fajny samochodzik, ja mam juz piata safrane.
    > Silnik volvo - przejedzie na pewno kilka razy wiecej niz na liczniku.
    > Co do wersji - obok RXE to nawet nie stało :) Golas.
    >
    > Pozdrawiam - Darek.

    Piątą ? Co się stało z poprzednimi ;)

    To jest chyba serio RXE, tz. golas w skrócie - trochę tak.

    ale w zasadzie to tylko memory by się przydało i automat, reszta
    raczej jest. Brak jest: gps,xenon,spryskiwacze,el szyba,memory,el fotele,el
    kierownica,automat,skóra,schowek,pod fotele,poduszek bo z 6 mogło być.
    Komp jest, gada, trakcje są, swiatełek i czuniczków dramatycznie
    więcej niż w "alize".

    btw. jak przestawić język na angielski ? jakaś magiczna kombinacja
    przycisków ?

    pozdrawiam.

  • 30. Data: 2011-05-11 01:41:09
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > -Falują obroty na gazie (LPG), tak że komp od czasu do czasu mówi
    > żeby jechać do serwisu i zobaczyć na ładowanie i że defekt.

    Ok rozwiązanie na ciśnienie jest - szybka jazda, i się
    może jutro wymieni filtr oleju :), bo jak teraz jest więcej
    oleju to mniej spada.

    A gaz "się naprawił" sam, już nie faluje - i już nie mówi
    o słabym ładowaniu. Gaz w Krakowie lepszy ;) ? - i pali 19.3

    Do kupienia zostało: żarówka pozycyjnych i wycieraczki pod kolor.
    Za to silnik coś grzmi, tz głośno od około 4.5krpm go słychać
    bardziej - tłumik może.

    pozdrawiam.