  • 31. Data: 2011-05-11 09:05:12
    Temat: Re: Hura !!! kupione (i dojechało)
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > Piątą ? Co się stało z poprzednimi ;)

    Bylo tak:
    3.0 v6 z 93r. sprzedana
    Biturbo z 94r. sprzedana do niemiec
    2.5 20V z 97r. sprzedana
    Biturbo z 94r. sprzedana do niemiec
    3.0V624V z 2000r. - obecnie :)

    > To jest chyba serio RXE, tz. golas w skrócie - trochę tak.

    Byla RXE, potem RXT a potem juz initiale.
    Oczywiscie przed RXE tez kilka wersji.

    > btw. jak przestawić język na angielski ? jakaś magiczna kombinacja
    > przycisków ?

    Tylko CLIP moze zmienic jezyk, wiekszosc zakladow go posiada.
    Mam swojego, u siebie tez zmienialem, ale nie kazda ma wszystkie
    jezyki dostepne do zmiany.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 32. Data: 2011-05-11 22:46:28
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    > Bylo tak:
    > 3.0 v6 z 93r. sprzedana
    > Biturbo z 94r. sprzedana do niemiec
    > 2.5 20V z 97r. sprzedana
    > Biturbo z 94r. sprzedana do niemiec
    > 3.0V624V z 2000r. - obecnie :)

    3.0V624V - fajne :) chciałem takie upolować kiedyś ale nie było :/
    więcej koni, choć to 2.5 lepiej przyśpiesza do 100km/h (nie Initiale),
    do 200 już pewnie nie :)

    Jakie są różnice między 3.0 Initiale a Biturbo ?
    w prowadzeniu/napędzie i wyciszeniu ?
    Biturbo po latach dalej 270km/h ?
    i coś co mnie najbardziej fascynuje na czym polega różinca 150kg
    grubsze szyby i wyciszenia więcej ?

    Bo jeszcze nigdy nie jechałem tak cichym safrane ph2 jak
    była jedynka (silnik renault 12v 2.2) wersja coś pomiędzy
    Baccara a RT coś - chyba 1600coś kg.
    może to kwestia przebiegów (Safrane 1993 miał 120kkm i oryginale
    zawieszenie, amortyzatory itp..).
    Chyba że ktoś dłubał w audio (i wyciszył), bo tam naprawdę lepiej grało
    niż prawie wszystko inne (np. dramatycznie lepiej niż VelSatis Initiale).
    Ale ponoć ph1 miała 300kg wyciszeń, i coś mam wrażenie że było ciszej
    niż w VelSatisie Initiale 3.5 (na pewno silnik mniej słychać).

    ja miałem/mam:
    2.2L4 93' RTcoś/Baccara (poskładane na podwórku przez poprzednika)
    2.0L4 97' Alizee
    2.5L5 97' RTX

    i naj audio.

    i w roczniku 93' BMW i Audi były daleko z tyłu, MercW140
    i LexusLS konkurował :) Miało się wrażenie że się jedzie
    "zabytkiem" - ale jakim ;)

    > Byla RXE, potem RXT a potem juz initiale.
    > Oczywiscie przed RXE tez kilka wersji.

    Alizee była - złom ;) coś jak Toyota Camry LE 2006, no... trochę ciszej,
    trochę więcej elektroniki.

    > Tylko CLIP moze zmienic jezyk, wiekszosc zakladow go posiada.
    > Mam swojego, u siebie tez zmienialem, ale nie kazda ma wszystkie
    > jezyki dostepne do zmiany.

    Jutro się okaże - auto jedzie na przestawienie języka na angielski :)
    olej już działa - filtr :)

    Tylko chyba alternator jednak pada (lub akumulator),
    na niskich obrotach za mało Voltów - 13.8 chyba :(
    -przy jakim przebiegu one padają ? bo coś mi się zaczyna wydawać
    że tam z 0.55mln km jest. bo popsutego alternatora tu nie widziałem nigdy.

    Pozdrawiam!