  • 11. Data: 2011-05-10 09:19:11
    Temat: Re: Hura !!! kupione (i dojechało)
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-05-10 00:46, Michał pisze:

    > http://allegro.pl/renault-safrane-rxe-2-5-97-benzyna
    -lpg-i1587136886.html

    > kupione :)

    "Nie było ofert kupna"

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
    Toyota Corolla 1.3 sedan '97
    Hyundai Atos 0.9 nanovan '00

  • 12. Data: 2011-05-10 09:31:52
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-05-10 00:46, Michał pisze:
    > Witam !
    >
    > http://allegro.pl/renault-safrane-rxe-2-5-97-benzyna
    -lpg-i1587136886.html

    > kupione :)
    > Jeździ !
    > I ma 170 tych no - koni (i trakcje, i gada po francusku, i dużo LCD)
    >
    > 2 sprawy:
    > -Opada mi wskazówka ciśnienia oleju na 0!! co to może być ?
    > jak są niskie obroty to jest na 0 lub 1/4 jak normalne to w 50%
    > (czyli tam gdzie ma być).

    A czy to nie jest tak, że ta wskazówka pokazuje albo ciśnienie, albo
    temperaturę oleju, albo nawet poziom w zależności od czegośtam?

    Jeżeli nie to, to trzeba sprawdzić czy to awaria wskaźnika, bo może
    faktycznie spada ciśnienie oleju i wykończysz silnik.

    > -Falują obroty na gazie (LPG), tak że komp od czasu do czasu mówi
    > żeby jechać do serwisu i zobaczyć na ładowanie i że defekt.
    > Co to jest popsute ?

    Komp zapala błąd ładowania pewnie z powodu zbyt niskich obrotów
    alternatora (i spadku napięcia w sieci), albo jedno z drugim nie ma nic
    wspólnego.

    Z falującymi obrotami trzeba do kumatego gazownika.
    Może być np. tak że ten samochód na benzynie ma układ obniżający
    ciśnienie paliwa na listwie na wolnych obrotach, a sterownik LPG tego
    nie uwzględnia. Ale to tylko strzał nie oparty o nic - tyle że może
    dawać podobne efekty.

  • 13. Data: 2011-05-10 09:45:43
    Od: s2p <s...@o...pl>

    W dniu 2011-05-10 02:00, kogutek pisze:

    -lpg-i1587136886.html

    > Życzę Ci żeby to był popsuty czujnik ciśnienia oleju. Ale jak znam życie to
    > będą panewki. Czy Ty facet chory na głowę jesteś żeby kupować auto co ma 300
    > tysięcy przebiegu. Ono dawno powinno być przerobione na surowiec wtórny. Tak
    > wiem że teraz to po pół miliona się robi i motor igła. Szkoda tylko że
    > widzieli to tylko ci co im ruscy oczy wymienili.

    Scorpio ostatni wypust z automatem
    kupione od Pana niemca z przebiegiem 350 000 sprzedane 460 000 i dalej
    jeździ, pylniki, olejki dbane, huhane, jak konstruktor przykazał na czas
    wymieniane. Więc co to za przebieg, pod warunkiem że się dba, te 300 000?
    Jak bida Polaczka ciśnienie i zmienia olej co 40 000 zamiast co 15 000
    no to wtedy te 300 000 to wyczyn kwalifikujący się do księgi Ginesa.

    Co do ciśnienia oleju, to musisz podjechać do pana (najlepiej jeszcze
    dziś!) co w miejsce elektroniki podłączy wskaźnik zegarowy i sprawdzi,
    czy w jest poprawne ciśnienie i elektronika szaleje, czy jest jak
    przedmówcy mówią że mechanika kuleje. Nie olewaj sprawy, byś się na
    wskroś żlościwcom ciszył swym szybkim samochodem:)

  • 14. Data: 2011-05-10 10:43:17
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

> [...]
    > wiem że teraz to po pół miliona się robi i motor igła. Szkoda tylko że
    > widzieli to tylko ci co im ruscy oczy wymienili.

    Ty jednak zbyt bystry nie jesteś. Po ulicach jeździ masa samochodów,
    "igieł po dziadku z Niemiec czy Francji", które mają przebiegi rzędu
    250-300kkm w momencie sprowadzenia. I nie mówię tu o samochodach 10-15
    letnich, ale o 6-8 latkach. U nas zostają cofnięte na 120kkm, bo
    przeciętny Polak chce jednocześnie tanio, młodo i z małym przebiegiem.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 15. Data: 2011-05-10 10:49:02
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-05-10 09:45, s2p pisze:

    > Jak bida Polaczka ciśnienie i zmienia olej co 40 000 zamiast co 15 000
    > no to wtedy te 300 000 to wyczyn kwalifikujący się do księgi Ginesa.

    to raz, a dwa - dzisiejsze auta produkowane są nie ze względu na to by
    jeździło, tylko żeby zarobił na nim koncern i serwis - stąd przebieg
    typu 300.000 to wyczyn godny każdego użytkownika. Śmieszne jak ludzie
    wsiadali do mojej starej Audi 90 B3 z 5 garowym silnikiem (w sumie
    legendarna jednostka nie-do-zajebania) i prawie się nie posrali widząc
    przebieg 750.000 :D

> [...]
    > przedmówcy mówią że mechanika kuleje. Nie olewaj sprawy, byś się na
    > wskroś żlościwcom ciszył swym szybkim samochodem:)

    ciekawe gdzie chłopak miał oczy jak brał to auto.

  • 16. Data: 2011-05-10 11:08:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>
> [...]
    > wtórny. Tak
    > wiem że teraz to po pół miliona się robi i motor igła.

    No wiesz, sa tacy co przejezdzili 400 tys i nie narzekaja.
    A tu tylko 5000zl. Jesli szczesliwie przejedzie jeszcze 50kkm, to
    wyjdzie raptem 10gr/km.

    Oczywiscie w tym celu trzeba silnika posluchac, olej obejrzec, no i
    kupic jakas solidna marke - mercedes, bmw, audi, ford, a nie auto
    na f z duza iloscia sniedziejacej elektroniki :-)

    J.

  • 17. Data: 2011-05-10 11:27:19
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > kupic jakas solidna marke - mercedes, bmw, audi, ford, a nie auto
    > na f z duza iloscia sniedziejacej elektroniki :-)

    Ale mnie teraz rozbawiles :D
    Wg Ciebie solidna marka to mercedes, bmw, audi, ford?

    Pozdrawiam - Darek.

  • 18. Data: 2011-05-10 11:31:16
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-05-10 11:08, J.F. pisze:
    > no i kupic jakas solidna marke - ford, a nie auto na f z
    > duza iloscia sniedziejacej elektroniki :-)

    Sam sobie przeczysz. :P

  • 19. Data: 2011-05-10 11:35:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "news-gazeta" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ale mnie teraz rozbawiles :D
    > Wg Ciebie solidna marka to mercedes, bmw, audi, ford?

    Marka jak marka, a że samochody badziewne i bez gustu robią, to się nie
    liczy.

  • 20. Data: 2011-05-10 12:31:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Sam sobie przeczysz. :P

    Bo Ford powinienem napisac przez duze F, a przez male f to tylko
    "francuski" i "fiat" :-P

    > Marcin "Kenickie" Mydlak
    > P307 2.0HDi/90

    Model zwany "zapalniczka" nie bez racji? :-P

    J.