-
11. Data: 2011-02-13 03:50:18
Temat: Re: Hummer H2
Od: JAM <j...@y...com>
On Feb 8, 4:49 am, "maryjan" <n...@p...onet.pl> wrote:
> Czesc.
> Jak rozwiazano naped w tym samochodzie? Jedyne co istnieje w necie to wiki gdzie
> prawie nic nie ma.
> Niby staly na 4, ale widywalem tez informacje ze dolaczany + blokady.
> To co wlasciwie tam siedzi? Torsen? Visko?
> A ten filmik?http://www.youtube.com/watch?v=VxRAMaLiRRg&fe
ature=related
>
> Niemal wszystko tam poleglo - fake?
>
> --
> Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl
Hummer H2 to system 4WD w ktorym wszystkie trzy dyferencjaly sa
mechaniczne. Srodkowy dyferencjal ma dodatkowo dwa przelozenia - 4Hi i
4Lo, 4Lo do "pelzania" w trudnym terenie. Srodkowy dyferencjal w
trybie 4Lo ma opcje blokady mechanicznej. W tym samym trybie dodatkowo
mozna zablokowac elektrycznie tylny dyferencjal. Przedni dyferencjal
nie jest blokowany standardowo. Przez krotki okres czasu Hummer H2 byl
sprzedawany z opcjonalnie blokowanym elektrycznie przednim
dyferencjalem ale nie byla to opcja popularna i GM skasowal ta opcje.
Nadal jednak na rynku mozna kupic os przednia kilku roznych
producentow wyposazona w blokowany deferencjal i zalozyc taka do
modelu, ktory tej opcji nie ma. H2 nie ma nic wspolnego z modelem H1.
H2 nie posiada zwolnic w kolach tak jak to wystepuje w modelu H1. H2
to pochodna platformy GMT 800 na bazie ktorej konstruowano pick-up
Silverado i SUV Suburban / Tahoe. Ale H2 mocno sie rozni od
pozostalych pojazdow tej platformy znacznie wzmocniona rama i ukladem
napedowym wyspecjalizowanym do jazdy terenowej. H2 na przyklad wogole
nie posiada trybu 2WD oszczedzajacego paliwo tak jak to maja pozostale
pojazdy platformy 800.
JAM
http://marchel.home.comcast.net/~marchel/