  • 11. Data: 2011-10-10 14:12:19
    Temat: Re: Hultaj w rodzinie ;)
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > Chyba najgorzej zonce przypadla fiesta przez ta wysunieta konsole do
    > przodu

    Siedziałem i nie zauwazyłem żeby coś było zbyt wysunięte.

    > zas w nowym fokusie (wiem, ze to juz C) odniosla wrazenie klaustrofobii :D

    Znaczy mniejszy niż klasa B?

  • 12. Data: 2011-10-10 18:30:04
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 09/10/2011 22:22, to wrote:
    > begin Waldek

    > Super, daj znać, jak kupisz nowa pralkę.

    :D

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 13. Data: 2011-10-10 22:05:10
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Tomek" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    >Przy okazji obejrzalem dokladnie i40 i chyba wiem czego bede szukal dla
    >siebie ;)

    Tez go "pomacalem", stal w wersji wypasionej i z automatem (kombi)
    Jak na moje potrzeby to chyba nawet za duzy, w wiekszosci woze tylko teczke
    sporadycznie druga osobe, a z dziecmi juz coraz rzadziej ;)
    No ale fakt, autko moze sie podobac, Veloster tez niczego sobie.
    Zas jesli chodzi o moje realne potrzeby auta na codzienne dojazdy
    i30 1,6 bylby zupelnie wystarczajacy,
    - no ale przeciez to nie jedyna marka na rynku :D