eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmHuawei - kupować czy unikać?Re: Huawei - kupować czy unikać?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Huawei - kupować czy unikać?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <e...@g...com>
    <5c403cf8$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <q1pikr$kpg$1@node1.news.atman.pl>
    <5c405c4b$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5c408bf1$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <q1qa1e$d6d$1@node1.news.atman.pl>
    <5c41b09e$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
    <q1smkt$q2h$1@node1.news.atman.pl>
    <5c42e06a$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <q2qika$g0v$1@node2.news.atman.pl> <q2s2li$nth$1@node1.news.atman.pl>
    <5c51a868$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <q2sis0$8bj$1@node1.news.atman.pl>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Thu, 31 Jan 2019 09:42:40 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <q2sis0$8bj$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Language: pl
    Lines: 36
    Message-ID: <5c52b412$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 37.47.135.27
    X-Trace: 1548923922 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 520 37.47.135.27:6375
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1088326
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-01-30 o 17:20, dizel pisze:
    > After serious thinking Trybun wrote :
    >> W dniu 2019-01-30 o 12:43, dizel pisze:
    >>> Marek S formulated the question :
    >>>> W dniu 2019-01-19 o 09:35, Trybun pisze:
    >>>>> Sony w odróżnieniu od np Huawei, mimo pewnego zbieszenia ostatnio,
    >>>>> nadal stara się poważnie traktować klienta.
    >>>
    >>> Chyba żartujesz. Jeden z droższych tabletów za 2500zł brany w
    >>> markecie za gotówkę od Sony. W czasie gwarancji oddany do naprawy bo
    >>> przycisk jeden nie działał i głośniki przestały. Wiesz co serwis
    >>> stwierdził?
    >>> Najpierw wymienimy odpłatnie (coś koło 700zł ekran), a potem resztę
    >>> możemy zrobić w ramach gwarancji nieodpłatnie. Wszystko by było
    >>> fajnie tylko nie wiem o co im chodziło z tym ekranem bo żadnej
    >>> usterki ekranu nikt nie zgłaszał. Konieć końców znajomy zrobił
    >>> wszystko za 150zł.
    >>> Ale mam też znajomego który kupuje flagowce Sony ze sporym abo i
    >>> praktycznie nigdy nie miał problemu z serwisem, wszystko mu bez
    >>> problemu wymieniali.
    >>> Także nie bardzo wiem od czego to zależy. Dziwna firma.
    >>
    >>
    >> Może w tym wypadku zaważyło co innego. Może ekran nie był już na
    >> gwarancji. Tak, niektóre firmy prowadzą takie praktyki że
    >> poszczególnione podzespoły są wykluczone z ogólnej gwarancji. Miałem
    >> taki przykład z nawigacją Goclever, kiedy to po niespełna roku padł
    >> ekran, a okazało się że gwarancja na niego to tylko 6 miesięcy.
    >
    > Tu chodzi o to że ekran działał i nikt nie zgłaszał żadnej usterki
    > ekranu, a oni chcieli zacząć naprawę od wymiany ekranu. Do tej pory
    > nie bardzo rozumiem o co im chodziło.


    Faktycznie trudno to zrozumieć.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: