  • 61. Data: 2019-09-20 18:04:15
    Temat: Re: Huawei Y6 2019
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 września 2019 17:31:32 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Zostało userów na polskim usenecie mniej jak setka. Łatwo sobie zrobić
    > statystykę. Oczywiście, jeśli ktoś używa czytnika zdolnego przeczytać
    > nagłówki :)
    A jesteś w stanie sprawdzić ilu z nich z gogla korzysta?

  • 62. Data: 2019-09-20 18:10:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 września 2019 17:29:56 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > Też mówię: jesteś pijany! Jeśli Ci trzech mówi -
    > "jesteś pijany!", to nie dyskutuj, tylko idź spać.
    > Jak się prześpisz, to wróć z news-czytnikiem.
    > Albo wy...dalaj stąd w podskokach. Tertium non
    > datur.

    Akurat Twojej prośby nie spełnię
    Ps.
    Łamiesz netykietę.

  • 63. Data: 2019-09-20 18:39:19
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Sep 2019 09:04:15 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > A jesteś w stanie sprawdzić ilu z nich z gogla korzysta?

    Jestem w stanie sprawdzić w większości przypadków kto korzysta z jakiego
    czytnika. Ty: User-Agent: G2/1.0
    Ale statystyki ci robić nie będę :) Zrób sam, zapodaj wyniki i jeśli
    wykażesz duży udział góglistów to będę weryfikował.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 64. Data: 2019-09-21 00:56:49
    Od: ? on the tree because the monkeys are hunted ? <s...@u...spijaczu.kutasowki.invalid>

    collie wrote:
    > Też mówię: jesteś pijany! Jeśli Ci trzech mówi -
    > "jesteś pijany!", to nie dyskutuj, tylko idź spać.

    Bedac w neoPRLu stwierdzilem, ze obecne
    polscheviki (na moje szacunki w 80%)
    dotkliwie cierpia na 'down-syndrom'!

    Trzeba byc absolutnym GOWNO aby na swoj
    teren "zaprosic" *MORD* *BANDE* NATO!!!

    --
    Zajebalowo WIOCHA

    Najparszywsze zlodzieje pod lupa:
    http://bit.ly/2mk64rX

  • 65. Data: 2019-09-21 03:29:22
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > Oba twoje przykłady graficzne pokazują
    > szpaltę na całą szerokość ekranu. Tak długi wers źle się czyta.

    Szkoda, że w Twoim czytniku nie ma opcji "Zawiń wiersze".

    --
    animka

  • 66. Data: 2019-09-21 18:38:37
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 17.09.2019 o 20:33, Grzexs pisze:

    > Tak, ale jest dobrze czytelny przypadkiem, tylko dzięki temu, że masz
    > przypadkiem ustawioną domyślną stronę kodową tak, jak on wysyła. Jego
    > post nie ma zdeklarowanej strony kodowej, co jest ewidentnym błędem
    > programu wysyłającego.

    Tylko, że ja z żadnym postem nie mam problemu i nie marudzę jak inni.
    Zmień/staw sobie czytnik tak abyś też nie miał problemu.

    --
    Czarek

  • 67. Data: 2019-09-21 18:40:55
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    sprawę przemyśleć i zacząć korzystać z czegoś bardziej uniwersalnego.

> [...]
    > nieudaczników, głupców wszelkiej maści czy ludzi z przerostem ego. Ci z
    > nas którzy zaczynali newsy kilkanaście lat temu, odeszli do swoich
    > enklaw zniesmaczeni towarzystwem i niemożnością wyegzekwowania prostych
    > grzeczności. Ja sam mam zacięcie socjologiczne i po prostu studiuję
    > proces degradacji dobra wspólnego, bardzo charakterystyczny dla naszego
    > gatunku. Raczej nie liczę na to że jeśli tu zadam pytanie, ktoś mi
    > dorzecznie odpowie.
    >
    > PS. O mój czytnik i jego możliwości się nie martw, póki co nie wymyślono

    Szkoda, że nie potrafi się dostosować do obecnej sytuacji i tkwi w epoce
    kamienia łupanego z możliwościami prawidłowego odczytywania innego kodowania

    --
    Czarek

  • 68. Data: 2019-09-21 18:43:24
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    > Lepiej powiedz że jesteś zbyt leniwy by skorzystać z alternatywnych
    > rozwiązań, ktore są na wyciągnięcie ręki.

    Dokładnie tak. Lepiej marudzić, że "krzaczy"

    --
    Czarek

  • 69. Data: 2019-09-21 19:55:35
    Od: irish <j...@c...pl>

    W dniu 21.09.2019 o 18:38, Czarek pisze:

    > Tylko, że ja z żadnym postem nie mam problemu i nie marudzę jak inni.
    > Zmień/staw sobie czytnik tak abyś też nie miał problemu.

    Głupiś albo rżniesz głupa. Tu masz obrazek jak wygląda post Mariusza w
    Th.:https://tinypic.pl/rb8n4j08xqgt
    Widać efekt niepodania strony kodowej. Da się przeczytać, ale dlaczego
    normalni ludzie mają kaleczyć oczy na postach głupków którzy nie dość że
    nie potrafią obsłużyć prostego programu to jeszcze czynią z tego sobie
    powód do dumy?
    Czytników newsów mam w kompie kilka, do wyboru do koloru. 40tude jest
    najlepszy z uwagi na wiele funkcjonalności o których autorzy innych
    czytników nawet nie pomyśleli.

    --
    Jacek Maciejewski

  • 70. Data: 2019-09-21 20:22:08
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 21.09.2019 o 19:55, irish pisze:

    > Głupiś albo rżniesz głupa. Tu masz obrazek jak wygląda post Mariusza w
    > Th.:https://tinypic.pl/rb8n4j08xqgt

    Ten obrazek pokazuje jak post Mariusza zacytował pierwszy, którego na
    niego odpowiedział. U mnie post Mariusza jest bez zarzutów, nie mam
    zamiaru zaglądać do jego nagłówka, mnie interesuje to co widzę na
    ekranie a nie to co jest ukryte ale nie jest dla mnie istotne.

> [...]
    > normalni ludzie mają kaleczyć oczy na postach głupków którzy nie dość że
    > nie potrafią obsłużyć prostego programu to jeszcze czynią z tego sobie

    To o sobie piszesz w drugiej częsci tego dłuższego zdania?

    > Czytników newsów mam w kompie kilka, do wyboru do koloru. 40tude jest
    > najlepszy z uwagi na wiele funkcjonalności o których autorzy innych
    > czytników nawet nie pomyśleli.

    Tylko nie pomyśleli o czymś tak podstawowym jak "elastyczne" podejście
    do kodowania postów.
    Dlaczego normalni ludzie mają czytać marudzenia g....w, którzy uważają
    za powód do dumy używanie przedpotopowego, nierozwijanego programu bo ma
    on kilka wodotrysków, które nie każdego interesują?

    --
    Czarek