  • 71. Data: 2019-09-21 20:46:25
    Temat: Re: Huawei Y6 2019
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-09-21 o 19:55, irish pisze:

    > Czytników newsów mam w kompie kilka, do wyboru do koloru. 40tude jest
    > najlepszy z uwagi na wiele funkcjonalności o których autorzy innych
    > czytników nawet nie pomyśleli.

    Widać że wszystkie są chujowe bo nie potrafią robić tego co inne, znaczy
    odczytać poprawnie tekst bez zadeklarowanego kodowania :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 72. Data: 2019-09-21 21:29:22
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 21 Sep 2019 20:22:08 +0200, Czarek napisał(a):

    > Ten obrazek pokazuje jak post Mariusza zacytował pierwszy, którego na
    > niego odpowiedział. U mnie post Mariusza jest bez zarzutów,

    Jednak jesteś głupi. Przecież u mnie, w 40tude, pierwszy post Mariusza
    też się wyświetla dobrze. Cały czas mi chodzi o to że czym głębiej
    cytowany tym większa kaszana się robi.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 73. Data: 2019-09-21 21:34:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 21 Sep 2019 20:46:25 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):

    > Widać że wszystkie są chujowe bo nie potrafią robić tego co inne, znaczy
    > odczytać poprawnie tekst bez zadeklarowanego kodowania :]

    Kolejny dupek. Orginalny post Mariusza jest w 40tude wyświetlany dobrze
    i nigdy nie twierdziłem że jest inaczej. Ale kolejne posty w których on
    jest cytowany, wyświetlają się ch... na każdym czytniku.
    Sprawdziłem jakiego czytnika Mariusz używa bo często to robię z
    ciekawości, stwierdziłem że OE i w zły sposób, więc grzecznie zwróciłem
    uwagę. Nie sądziłem że znajdzie się tak wielu dupiastych obrońców złego
    postowania :) No, ale głupców nie sieją...
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 74. Data: 2019-09-21 21:35:37
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    > Widać że wszystkie są chujowe bo nie potrafią robić tego co inne, znaczy
    > odczytać poprawnie tekst bez zadeklarowanego kodowania :]

    Kolejny dupek robi odkrycie. Orginalny post Mariusza jest w 40tude

  • 75. Data: 2019-09-22 11:28:35
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Kolejny dupek. Orginalny post Mariusza jest w 40tude wyświetlany dobrze
    > i nigdy nie twierdziłem że jest inaczej. Ale kolejne posty w których on
    > jest cytowany, wyświetlają się ch... na każdym czytniku.

    No bo to kurwa proste jak jak szczał do kibla z lasera :]
    Odczytało ci się źle (popierdolone) a ty to popierdolenie skopiowałeś i
    wysłałeś.
    To Twoja wiadomość zawiera krzaki i dalsze odpowiedzi na nią a nie post
    wątkotwórcy.

    Więc nie kopiuj krzaczorów, skoro tylko Tobie się takie wyświetlają i
    pretensje miej sam do siebie.

  • 76. Data: 2019-09-22 11:39:47
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Kolejny dupek

    BTW, Twoje supersedesy :) nie działajo na mój serwer więc nim wyślesz to
    sprawdź co nabazgrałeś, żeby nie wysyłać ponownie/poprawione :]

  • 77. Data: 2019-09-22 12:25:45
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    > Jednak jesteś głupi. Przecież u mnie, w 40tude, pierwszy post Mariusza
    > też się wyświetla dobrze. Cały czas mi chodzi o to że czym głębiej
    > cytowany tym większa kaszana się robi.

    Ty za to masz alzheimera.

    Cytat z twojego pierwszego postu w tym wątku:
    "Nie pisz proszę na newsy z OE, bo jesteś słabo czytelny" więc nie
    p.....l głupot bo to u ciebie problem występuje z głową i czytnikiem, i
    to ty kaszanę zapoczątkowałeś czego już nie pamiętasz.

    --
    Czarek

  • 78. Data: 2019-09-22 12:27:11
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    > Kolejny dupek robi odkrycie. Orginalny post Mariusza jest w 40tude
    > wyświetlany dobrze i nigdy nie twierdziłem że jest inaczej.

    Dupku, twierdziłeś tak.

    --
    Czarek

  • 79. Data: 2019-09-22 13:20:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 22 Sep 2019 12:27:11 +0200, Czarek napisał(a):

    > Dupku, twierdziłeś tak.

    Zacytuję: "Nie pisz proszę na newsy z OE, bo jesteś słabo czytelny.
    Dowód jest na linkowanych przeze mnie obrazkach. Tylko tłuk jak ty
    będzie robił odkrycie że post bez deklaracji strony kodowej jest dobrze
    wyświetlany. To oczywiste, o ile czytnik będzie miał ustawioną daną
    stronę kodową. Mój akurat ma. Za to, taka strona zacytowana będzie w
    większości błędnie cytowana a ilość błędów będzie rosła z głębokością
    cytowania. I żadne ustawienia żadnego czytnika na to nie pomogą. I to
    właśnie miałem na myśli mówiąc "słabo czytelny".
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 80. Data: 2019-09-22 13:24:58
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 22 Sep 2019 11:39:47 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):

    > BTW, Twoje supersedesy :) nie działajo na mój serwer więc nim wyślesz to
    > sprawdź co nabazgrałeś, żeby nie wysyłać ponownie/poprawione :]

    Dobra okazja by zmienić serwer :)
    --
    Jacek
    I hate haters.