    Subject: Re: Huawei Y6 2019
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Czarek <c...@n...fm>
    Date: Sat, 21 Sep 2019 20:22:08 +0200

    W dniu 21.09.2019 o 19:55, irish pisze:

    > Głupiś albo rżniesz głupa. Tu masz obrazek jak wygląda post Mariusza w
    > Th.:https://tinypic.pl/rb8n4j08xqgt

    Ten obrazek pokazuje jak post Mariusza zacytował pierwszy, którego na
    niego odpowiedział. U mnie post Mariusza jest bez zarzutów, nie mam
    zamiaru zaglądać do jego nagłówka, mnie interesuje to co widzę na
    ekranie a nie to co jest ukryte ale nie jest dla mnie istotne.

    > Widać efekt niepodania strony kodowej. Da się przeczytać, ale dlaczego
    > normalni ludzie mają kaleczyć oczy na postach głupków którzy nie dość że
    > nie potrafią obsłużyć prostego programu to jeszcze czynią z tego sobie
    > powód do dumy?

    To o sobie piszesz w drugiej częsci tego dłuższego zdania?

    > Czytników newsów mam w kompie kilka, do wyboru do koloru. 40tude jest
    > najlepszy z uwagi na wiele funkcjonalności o których autorzy innych
    > czytników nawet nie pomyśleli.

    Tylko nie pomyśleli o czymś tak podstawowym jak "elastyczne" podejście
    do kodowania postów.
    Dlaczego normalni ludzie mają czytać marudzenia g....w, którzy uważają
    za powód do dumy używanie przedpotopowego, nierozwijanego programu bo ma
    on kilka wodotrysków, które nie każdego interesują?

    --
    Czarek