    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Fri, 20 Sep 2019 04:08:48 -0700 (PDT)
    <2...@g...com>
    <6ka3ekx0xuc5$.alr30ucia3d1$.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: Huawei Y6 2019
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 września 2019 12:32:47 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Było wałkowne ze sto razy. Przeszukaj archiwum googlenews bo do tego się
    > akurat nadaje. Na szybko - wygoda korzystania z googlenews w porównaniu
    > z dowolnym czytnikiem wyspecjalizowanym jest żadna. Zwłaszcza kiedy
    > udzielasz się na wielu grupach.

    Udzielam się na kilku grupach, w ulubionych mam kilkanascie i problemów nie widzę

    > stronie. A drugie - gdy piszesz przez googlenews, twój post nie ma
    > znaczników nowego wiersza po kilkudziesięciu znakach. Skutek jest taki
    > że na panoramicznym ekranie mam tekst od lewej do prawej krawędzi i mało
    > sobie głowy nie ukręcam kiedy chcę go przeczytać a dojechawszy do prawej
    > krawędzi zapominam co było przy lewej :), zamiast zgrabnej szpalty
    > długiej na ~70 znaków którą ogarniam jednym spojrzeniem.

    Znowu pewnie problem z narzędziem/czytnikiem z którego korzystasz. W google groups to
    żaden problem
    Nawet kilkuset znakowy tekst bez entera czy innych znaczników końca linii google
    połamie prawidłowo tak że widać go na całym ekranie bez potrzeby przewijania
    Pozwoliłem sobie skopiować Twój tekst i wrzuciłem go jako nowy post na google groups.
    Pozbawiłem go enterów czy tam innych znaczników końca linii
    Nawet przy powiększeniu ekranu do 175% ten kilkuset znakowy tekst mieści się na
    ekranie bez konieczności przewijania lewo-prawo

    https://ifotos.pl/zobacz/175png_qsanepa.png

    A tak to wygląda dla ekranu nie powiększonego(100%)

    https://ifotos.pl/zobacz/100png_qsanepq.png

    Jeśli w swoim czytniku musisz taki niepołamany tekst przesuwac lewo-prawo to znaczy
    że czytnik do bani skoro nie potrafi dopasować teksu do ekranu

    > A jesteś ty i
    > inni góglarze zbyt leniwi by tekst samemu przenosić do nowej linii.

    Ja tam akurat z entera korzystam ale nawet gdyby to ewidentna wada czytnika jest to
    ze nie potrafi tak połamać tekstu żeby nie było konieczności przewijania lewo-prawo.

    > Jest jeszcze kilka innych, mniej istotnych szczegółów, znajdź je sam.

    Mniej wiece zawsze powtarzają się teksty o braku łamaniu i złym kodowaniu
    Czyli walka z problemami które generuje czytnik czytacza.