    From: "Jakub Danecki" <j...@d...net>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Huawei D100
    Date: Sun, 17 May 2009 08:59:10 +0000 (UTC)

    olo wrote:
    > czy ktoś używa tego rutera, jak działa, jak z zasięgiem sieci wi-fi,
    > czy warto kupić? Będę wdzięczny za informacje.

    Używam w połączeniu z E169 jako awaryjny dostęp do Internetu w terenie
    dla grupy osób. Modem z Vodafone, a D100 z salonu Play.
    Urządzenie działa świetnie, praktycznie bez żadnych problemów, ale ze
    względu na wewnętrzną antenę WiFi nie spodziewałbym się jakiegoś
    wielkiego zasięgu - ale nie zauważyłem żadnych specjalnych problemów.

    Jak dla mnie ma tylko dwie (w zasadzie nieistotne) wady: Niewygodny (bo
    nietypowy) interfejs zarządzania przez WWW oraz to, że po podłączeniu
    zasilania trzeba osobno włączać routerek przyciskiem.

    Jakub