eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleHornet i gaznikRe: Hornet i gaznik
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!not-for-mail
    From: "[]v[]artec" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Hornet i gaznik
    Date: Thu, 15 Apr 2010 16:06:09 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 45
    Message-ID: <hq768l$pfa$1@news.dialog.net.pl>
    References: <c...@5...googlegroups.com>
    <hq6uho$v8g$1@news.onet.pl>
    <9...@5...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-41-146.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1271340118 26090 78.8.41.146 (15 Apr 2010 14:01:58 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Apr 2010 14:01:58 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <9...@5...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:620805
    [ ukryj nagłówki ]

    amos pisze:
    > On 15 Kwi, 13:50, Sysek <s...@p...onet.pl> wrote:
    >> Bierz Horneta , ale 900

    Bierz, jak latałeś tyle ile piszesz to sobie poradzisz.

    > Jakie zalety ma 900 w stosunku do 600 poza tymi oczywistymi?
    > Jak spalanie?

    Moment, jeśli to nie ta oczywista. Jeśli nie to trzeba tutaj pochwalić
    skrzynię Horneta 900 - w żadnym innymi moto jakim latałem jedynka i inne
    biegi nie zapinały się tak gładko. Jedynka często wchodzi w ogóle bez
    stuknięcia - pozostałe biegi jak w masło. Spalanie tryb mieszany
    sprawdzałem normalnie poprzez dolewkę do pełna po 200km. Wlałem niecałe
    11,5 litra. Dość żwawa jazda - niedawno teraz na początku sezonu. Można
    zejść na 5 litrów. Poza tym podpisuję się pod tym co mówi Sysek - sam
    miód. Super zwrotny a to dlatego, że jest krótki i lekki. Kilka zdań z
    kilku artykułów (Ścigacz, ŚM i chyba MOTOCYKL), które świetnie
    odzwierciedlają ten motocykl (przemieszane):

    "Nie potrzeba potężnego silnika, ciężkiej ramy i pękatego zbiornika
    paliwa, by błysnąć wspaniałym sprintem spod świateł albo pociągnąć na
    kilku biegach z przednim kołem w górze. Jednak motocykl zasadniczo służy
    do jazdy na dwóch kołach i tutaj Hornet 900 okazuje się doskonałym
    kompanem podróży i codziennych jazd. Choć nie imponuje gabarytami, mocą
    czy stylistycznymi gadżetami jest w nim coś, co sprawia, że jadącemu na
    nim motocykliście uśmiech nie schodzi z ust. Skąd wynika ta
    niepohamowana radość ? Otóż właśnie z genialnej prostoty tej maszyny
    będącej kwintesencją motocykla. Po prostu jest tutaj tylko to, co
    niezbędne. Reszta, czyli niesamowita radość z jazdy, ujawnia się w
    chwilę po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Honda Hornet 900 potrafi dać
    ogromny fun i uwolnić sporo adrenaliny do krwi, a w razie potrzeby,
    sponiewierać niepokornych kmiotków. Dysponuje pokaźnym momentem
    obrotowym i zadowalającą mocą, jednak kiedy trzeba, jest potulna jak
    baranek. Horneta docenią motocykliści z użytkowym poglądem na świat. I
    słusznie. Duży Hornet jest po prostu sprawdzonym, porządnym motocyklem."

    Przy odrobinie szczęścia zmieścisz się w budżecie nie pakując siebie
    samego w wydatki. Więcej pisać nie będę, powiem tylko, że warto
    zainteresować się tym sprzętem bo daje naprawdę bardzo dużo radości z
    jazdy a to chyba jest ważne (jeśli nie najważniejsze ???)

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: