  • Data: 2010-04-15 14:06:09
    Temat: Re: Hornet i gaznik
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    amos pisze:
    > On 15 Kwi, 13:50, Sysek <s...@p...onet.pl> wrote:
    >> Bierz Horneta , ale 900

    Bierz, jak latałeś tyle ile piszesz to sobie poradzisz.

    > Jakie zalety ma 900 w stosunku do 600 poza tymi oczywistymi?
    > Jak spalanie?

    Moment, jeśli to nie ta oczywista. Jeśli nie to trzeba tutaj pochwalić
    skrzynię Horneta 900 - w żadnym innymi moto jakim latałem jedynka i inne
    biegi nie zapinały się tak gładko. Jedynka często wchodzi w ogóle bez
    stuknięcia - pozostałe biegi jak w masło. Spalanie tryb mieszany
    sprawdzałem normalnie poprzez dolewkę do pełna po 200km. Wlałem niecałe
    11,5 litra. Dość żwawa jazda - niedawno teraz na początku sezonu. Można
    zejść na 5 litrów. Poza tym podpisuję się pod tym co mówi Sysek - sam
    miód. Super zwrotny a to dlatego, że jest krótki i lekki. Kilka zdań z
    kilku artykułów (Ścigacz, ŚM i chyba MOTOCYKL), które świetnie
    odzwierciedlają ten motocykl (przemieszane):

    "Nie potrzeba potężnego silnika, ciężkiej ramy i pękatego zbiornika
    paliwa, by błysnąć wspaniałym sprintem spod świateł albo pociągnąć na
    kilku biegach z przednim kołem w górze. Jednak motocykl zasadniczo służy
    do jazdy na dwóch kołach i tutaj Hornet 900 okazuje się doskonałym
    kompanem podróży i codziennych jazd. Choć nie imponuje gabarytami, mocą
    czy stylistycznymi gadżetami jest w nim coś, co sprawia, że jadącemu na
    nim motocykliście uśmiech nie schodzi z ust. Skąd wynika ta
    niepohamowana radość ? Otóż właśnie z genialnej prostoty tej maszyny
    będącej kwintesencją motocykla. Po prostu jest tutaj tylko to, co
    niezbędne. Reszta, czyli niesamowita radość z jazdy, ujawnia się w
    chwilę po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Honda Hornet 900 potrafi dać
    ogromny fun i uwolnić sporo adrenaliny do krwi, a w razie potrzeby,
    sponiewierać niepokornych kmiotków. Dysponuje pokaźnym momentem
    obrotowym i zadowalającą mocą, jednak kiedy trzeba, jest potulna jak
    baranek. Horneta docenią motocykliści z użytkowym poglądem na świat. I
    słusznie. Duży Hornet jest po prostu sprawdzonym, porządnym motocyklem."

    Przy odrobinie szczęścia zmieścisz się w budżecie nie pakując siebie
    samego w wydatki. Więcej pisać nie będę, powiem tylko, że warto
    zainteresować się tym sprzętem bo daje naprawdę bardzo dużo radości z
    jazdy a to chyba jest ważne (jeśli nie najważniejsze ???)

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet