  • Data: 2010-04-15 15:47:31
    Temat: Re: Hornet i gaznik
    Od: "pearljb" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "amos" <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:c81a28ff-952e-4cad-8e68-aa19f1748aec@5g2000yqj.
    googlegroups.com...
    > Rozwazam bardzo powaznie zakup jakiegos nakeda, Hornet najbardziej
    > pasuje mi stylistycznie. Troche mniej Bandit.
    > Na jakie jeszcze maszyny warto zwrocic uwage, aby koszt utrzymania nie
    > zabil? Moto jak najbardziej do miasta. Fazer, SV650 nie do konca mi
    > odpowiadaja.

    Przymierz sie do kadego z tych motocykli zanim zdecydujesz sie na konkretny
    model. Pozycja na nich jest inna, zachowanie sie rozni. Na bandicie i fazerze
    siedzi sie jak na krzesle, na hornecie jest sie troche pochylonym do przodu, a
    na sv w zasadzie wisi sie na rekach (pozycja jest podobna do sportow). Wg mnie
    hornet jest najbardziej poreczny z tych motocylki, ma najlepiej uksztaltowany
    bak, ale dla poczatkujacego moze sie wydawac troche "narwany", bandit i fazer sa
    w sumie podobne w jezdzie, z tym ze ten drugi ma wiecej plusow: jest lzejszy, ma
    wiekszy bak, mniej pali i lepiej zachowuje sie w zakretach. SV jest specyficzne
    i ze wzgledu na pozycje (srednio wygodna na dluzsze dystanse) i na prace silnika
    (v-ka) - musisz wybrac czy nie pasuje ci bardziej charakterystyka rzedówki. No i
    sv-ka prze glebie parkingowej dostaje w chlodnice wiec musialbys zalozyc
    kraszpady. Zakrety najlepiej lyka sv, pozniej hornet pozniej fazer i gsf.
    Jezdze piaty rok hornetem, kolega ma fazera, inny sv, pare razy lecialem
    banditem. Czasem sie zamieniamy i wszyscy zgodnie twierdza ze honda jezdzi im
    sie najlepiej, za to w trasie ja tankuje najczesciej, bo mimo ze pali malo to ma
    najmniejszy z nich bak.
    Nie wiem czy dobrze pamietam, ale co do obslugi to w bandicie i sv czesciej
    zmieniasz olej, w hornecie pada czasem regulator napiecia i trzeba robic rozrzad
    co 30-40kkm.

    > Ducati Monster, Triumph - tych boje sie najbardziej, choc wizualnie
    > naprawde mi pasuja. Ceny tez sporo wyzsze od konkurencji.

    O Ducati krazy wiele legend, a to ze ma problemy z elektryka, a to ze sie czeka
    wieki na czesci i nie kazdy sie podejmie naprawy. Ale mimo ze to wlasnie
    legandy, to cos w tym moze byc bo to ladne moto, ktore bardzo zadko sie widuje.

    > amos

    pzdr johny