  • Data: 2010-04-15 13:43:26
    Temat: Re: Hornet i gaznik
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    marcinu pisze:
    > Jesli myslisz o bandicie to proponuje przymierzyc sie jeszcze do cbf600.

    Bardzo fajna maszynka - miałem okazję jeździć CBF 600 właśnie w czasie
    kiedy dosiadałem Bandita 600S więc porównanie było dobrze odczuwalne.
    Honda lepiej i płynniej ciągnie w całym zakresie. Lepsza (zdecydowana i
    szybka) reakcja na gaz. Zresztą co tu dużo mówić - pomiędzy ich
    silnikami jest conajmniej różnica generacji. Jeśli chodzi o drgania - w
    Bandicie pomiędzy 4,5 - 5,5krpm silnik dość mocno przekazuje wibracje na
    całą maszynę, u mnie do tego stopnia, że przy podróżnej prędkości akurat
    cały czas miałem wibracje i drętwiały ręce. Jak usiadłem na CBF'a miałem
    wrażenie, że jadę na motocyklu z elektrycznym silnikiem - silnika nie
    słychać i nie czuć wibracji. CBF jest także zwrotniejsza od Bandita.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet