  • 1. Data: 2010-03-21 17:07:07
    Temat: Honda panie...
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    Jakos mnie naszlo coby pogrzebac, a ze akurat kupilem lozyska glufki ramy
    pomyslalem zmnienie se a co.
    Okazalo sie jednak znacznie mniejszym problemem by podniesc przod zoltej,
    wiec demontaz kola, zaciskow, lag poszedl sprawnie jak cholera jak to w
    hondzie.
    Jakiez bylo moje zdumnienie kiedy po demontazu w/w okazalo sie ze sama dolna
    polka niechetnie sie skreca (tak ja regulowalem-dokrecalem bez demontazu
    gornej :) za to sama ladnie utrzymuje kierunek mniej wiecej na wprost...
    Chwile potem okazalo sie ze w zoltej sa jeszcze orginalne kulkowe lozyska
    wiec moglem sobie je do bolu regulowac :) o ja gupa cipa - to oficjalna
    samokrytyka
    Wyjmlem polke i juz siem z przecinakiem i mlotem zamierzalem zabrac do
    wybijania tego co zostalo w ramie (majac w pamieci niedawne wybijanie tych
    samych lozysk w Teresie gdzie walenie nie dalo rezultatu - pomoglo dopiero
    przeciecie dremelem) - w sensie zew biezni pacze a tam ladniutkie
    podfrezowania w ramie cobym sie nie spocil.
    Mala rzecz a cieszy...kilka delikatnych subtelnych pukniec i bieznie lezaly
    pod moto.

    Tak ze zolte ma nowe ozyska - jutro zarzuce laka na przod i czas ruszac...
    BTW D208 jakos tak fajosko trzyma na winklach
    Przepraszam za przynudzanie - zwlaszcza Kucza ktory na pewno wiedzial co i
    jak,
    ale deszcz zmusil mnie do bezmyslenego klepania w klawiature...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 2. Data: 2010-03-21 17:41:50
    Temat: Re: Honda panie...
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-21 18:07, Tytus pisze:

    > Przepraszam za przynudzanie - zwlaszcza Kucza ktory na pewno wiedzial co
    > i jak,
    > ale deszcz zmusil mnie do bezmyslenego klepania w klawiature...

    W dupie to mam, wczoraj zaczalem sezon, FXR ladnie wyglada w nowym
    imedzu i, po dopompowaniu kol, lata po winklach jak jakis, tfu, japoniec.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2010-03-21 17:47:35
    Od: Kuczu <q...@g...com>

> [...]

    > wybijania tego co zostalo w ramie (majac w pamieci niedawne wybijanie
    > tych samych lozysk w Teresie gdzie walenie nie dalo rezultatu - pomoglo

    BTW. Dremelowanie jakos do mnie nie przemawia. W moim glowka jest tak
    skonstruowana ze absolutnie nie da sie normalnie wybic biezni. Nawet
    specjalny przyrzad, dzialajacy doskonale w przypadku innych ram HD, nie
    dziala. Ale znalazlem proste rozwiazanie. Wlozylem w bieznie odpowiednio
    duze podkladki do srub i je przyspawalem do biezni migomatem. potem
    wybice calosci bylo juz dziecinnie proste.

  • 4. Data: 2010-03-21 17:49:54
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    > W dupie to mam, wczoraj zaczalem sezon, FXR ladnie wyglada w nowym
    > imedzu

    Poka fote.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2010-03-21 18:01:53
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "Kuczu"
    W dupie to mam, wczoraj zaczalem sezon, FXR ladnie wyglada w nowym
    > imedzu i, po dopompowaniu kol, lata po winklach jak jakis, tfu, japoniec.

    No tego to siem panie, po koledze nie spodziewalem...
    znaczy wiosna pelna gembom...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 6. Data: 2010-03-21 18:02:47
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-21 18:49, Magic pisze:

    > Poka fote.

    Nie. Jak mi germanski oprawca dosle moj nowy dekielek sprzegla to bede
    robil foty. Na razie, bez dekielka, sie nie liczy.

  • 7. Data: 2010-03-21 20:54:21
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Tytus" <t...@g...pl> wrote:
> [...]
    > W dupie to mam, wczoraj zaczalem sezon, FXR ladnie wyglada w nowym
    >
    > No tego to siem panie, po koledze nie spodziewalem...

    Taaa, 500 kilosów pęklo dziś w ramach inauguracji, a w szczególności
    druga połowa bo w deszczu.
    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 8. Data: 2010-03-22 09:42:52
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Kuczu"
    *** Dremelowanie jakos do mnie nie przemawia.

    Dremelowac kazdy moze :)

    ***Ale znalazlem proste rozwiazanie. Wlozylem w bieznie odpowiednio duze
    podkladki do srub i je przyspawalem do biezni migomatem. potem wybice
    calosci bylo juz dziecinnie proste.

    Banalne...z tym ze wymaga migomata oraz duzych podkladek - a nie kazdy
    akurat to posiada pod reka.
    Niebylbym soba gdybym niezwrocil uwagi ze zwlaszcza userzy japonii nie
    mniewaja takich potrzeb :)

    Tytus z fabryki

    4963 (20100321) __________

  • 9. Data: 2010-03-22 12:24:21
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-22 10:42, Tytus z fabryki pisze:

    > Banalne...z tym ze wymaga migomata oraz duzych podkladek - a nie kazdy
    > akurat to posiada pod reka.

    Ja kupilem podkladki w sklepie za jakies 1 pln. A migomat mam bo
    zajebiscie lubie spawac :)

    > Niebylbym soba gdybym niezwrocil uwagi ze zwlaszcza userzy japonii nie
    > mniewaja takich potrzeb :)

    Nastepnym razem gdy przeczytam tutaj placz kogokolwiek ze nie moze wyjac
    biezni z ramy to odesle do Ciebie.

  • 10. Data: 2010-03-22 20:15:17
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kuczu"
    Nastepnym razem gdy przeczytam tutaj placz kogokolwiek ze nie moze wyjac
    > biezni z ramy to odesle do Ciebie.

    Rajt - ja i maj frent dremel przygarniemy go z ochota :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka