-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
Subject: Re: Honda - dziwne okablowanie przekaznika rozrusznika
Date: Sat, 25 Apr 2009 22:51:45 -0500
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 31
Message-ID: <g...@p...onet.pl>
References: <g...@p...onet.pl> <gsv51i$1mp$1@opal.futuro.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
NNTP-Posting-Host: gw.petrovend.com
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1240719224 22838 204.248.56.195 (26 Apr 2009 04:13:44 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 26 Apr 2009 04:13:44 +0000 (UTC)
Importance: Normal
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V12.0.1606
X-Priority: 3
X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
X-User: pszemol
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 12.0.1606
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:562461 pl.misc.samochody:2168894
[ ukryj nagłówki ]"Piotrek" <...@...ru> wrote in message news:gsv51i$1mp$1@opal.futuro.pl...
>> Dlaczego tak dziwnie to jest zaprojektowane? Dlaczego przez stacyjkę
>> puszczają duży prąd i dopuszczają takie iskrzenie styków w przekaźniku?
>> Ja nie widzę zalet takiego rozwiązania w stosunku do tego z toyoty
>> a wręcz same wady...
>
> niestety ale jest to dosc czeste rozwiazanie(wiem ze zle ale to producenci
> tak wymyslili :)
> podobne przypadki(upalania stykow w stacyjce) mialem np w Favorit czy w
> Scorpio mk3)
> wstawienie przekaznika rozwiazuje problem, poki co jak masz gwarancje to
> gon ASO niech ci zmienia stacyjke, bo styki w niej to pewnie juz maja
> dosc.
> bedziesz miec pecha to po gwarancji juz nie zapalisz :)
Okazuje się, że nie jestem pierwszy kto zauważył ten problem...
Honda twierdzi że to normalne:
http://www.tegger.com/hondafaq/p0420/A011000.pdf
Cytat z Honda ServiceNews October 2001
Starter Relay Buzzes
If you turn the ignition switch very slowly to start
the engine, all Honda models except Passport
have this little quirk: the starter relay buzzes. If
your customer complains about it, don't spend
your time trying to fix it; there's really nothing
wrong. Just tell your customer to turn the ignition
switch a little faster, and the relay won't buzz.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.04.09 11:14 Piotrek
- 27.04.09 20:11 Pszemol
- 27.04.09 20:11 Pszemol
- 27.04.09 20:27 J.F.
- 28.04.09 16:22 Pszemol
- 28.04.09 20:49 J.F.
- 28.04.09 21:00 Pszemol
- 28.04.09 21:35 Piotrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- SEP 1 kV E
- Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- starość nie radość
- Ataki hakerskie
- Akumulatorki Ni-MH AA i AAA Green Cell
- Dławik CM
- JDG i utylizacja sprzetu
- Identyfikacja układ SO8 w sterowniku migających światełek choinkowych
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
- LIR2032 a ML2032
- SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- olej psuje?
- Internet w lesie - Starlink
- Opis produktu z Aliexpress
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=