  • Data: 2011-05-09 17:47:15
    Temat: Re: Honda Sedan czy Honda Hatchback ? Co wybrac?
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pawel" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:524f.0000024d.4dc808a1@newsgate.onet.pl...
    > Jaki auto wybrac, Honda Civic Sedan (4D), czy Honda Civic Hatchback (5D)?
    > Auto przeznaczone ma byc do jazdy po miescie, ale takze na dalekie trasy
    > autostardami (np. na wakacje).
    > pawel

    Jak nic nie będziesz woził to sedan - cichsze.
    5D jest praktyczniejszy bo większe pakunki powieziesz, ale trochę głośniej z
    tyłu.

    Miałem Megankę 5D, potem AR 156 sedan, teraz Ave 5D i raczej przy niej
    pozostanę, bo przy sedanie często musiałem się prosić znajomych aby coś
    przewieźć, co bez jakiegokolwiek problemu w hatchbacka właziło a w AR za
    diabła bo dziury za małe.

    A kombi na razie nie potrzebne mi.

    Pozdro

    --