  • Data: 2011-03-24 10:28:56
    Temat: Re: Honda CRX 1.6 16V 1989 100% oryginał
    Od: Mateusz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Mar, 09:40, Karolek <d...@o...pl> wrote:
    > Mi w sumie wystarczaja 3, jedno dla kobiety i ogolnie do miasta i jako
    > wozek na zakupy, drugie do troche dluzszych tras i wiekszych gabarytow,
    > czyli kombi, diesel ;> i trzecie raczej na dluzsze wyprawy, ale chyba i
    > tak jeszcze sprawie sobie motor ;>
    > A inni potrzebuja jeszcze czegos w teren...
    > A yaris i trasy... pozostawie bez komentarza.

    U mnie kobieta aktualnie jest na etapie zdawania prawka ;) Co do
    dłuższych tras i większych gabarytów - jak naprawdę potrzebuję (rowery
    itp) to mam od teścia jakiegoś opla z turbo w dieslu 114KM - powiem
    Ci, że jak ostatnio jechałem tym autem do Kamiennej góry (700km w
    dzień w obie strony, to myślałem że mi kręgosłup będzie już do końca
    napieprzać). W yarisie nie mam takich objawów - nic mnie nie boli.
    Wiem, że silnik jest jaki jest i nie ma szału, ale po prostu
    przyjemnie mi się nim jeździ.