  • Data: 2009-06-22 14:04:26
    Temat: Re: Honda CBF 1000
    Od: "Kefir" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Elou!
    "Jasio" <b...@g...pl> wrote in message
    news:h1nvqi$9r7$1@inews.gazeta.pl...

    > Widzę, że kolega pod ochroną u Kefira. (: Kumoterstwo znowu.
    > No to moja kolej do przypieprzenia się o cytowanie. Zostawiaj jakiś
    > nagłówek, bo nie wiadomo kogo, skąd i z kiedy cytujesz.

    Oj tak, pewnie po kumotersku nie zauwazylem. Za chwile, zapomniawszy ze nie
    upomniawszy, wsadzilbym do wora.
    Popraw sie, Piotrze, jako Jas slusznie zwrocil uwage.
    Jasku, Ty tez wybacz: byl taki moment gdy zwracalem uwage wszystkim i
    zebralem za to joby zbiorowe. Teraz wiec pakuje do wora.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj