  • 1. Data: 2011-12-13 18:44:56
    Temat: Home Theather z blue-tooth'em
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy jakieś duże firmy robią zestawy HT z BT?
    Najbardziej odpowiadałby mi Samsung, ale nie widzę takiego...

    Myślę o czymś co miałoby wzmacniacz plus głośniki albo
    w jednym pudełku BD-player plus wzmacniacz i głośniki.
    Ostatecznie tzw. "sound bar" czyli głośniki ze wzmacniaczem razem.

  • 2. Data: 2011-12-13 23:25:50
    Temat: Re: Home Theather z blue-tooth'em
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 13.12.2011 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:
> [...]
    > w jednym pudełku BD-player plus wzmacniacz i głośniki.
    > Ostatecznie tzw. "sound bar" czyli głośniki ze wzmacniaczem razem.

    Ja dokupiłem Belkin i wrzuciłem za sprzęt av w ten gąszcz kabli co to
    z niego wychodzi:

    http://www.amazon.co.uk/Belkin-F8Z492cw-Bluetooth-Mu
    sic-Receiver/dp/B0037LHUSE

    nadaję do niego z win7, osx i ios. Odbiera bez problemu 44.1/32bit float w
    BT2.0+EDR

    Szukanie kina domowego z BT podejrzewam że poważnie ograniczy liczbę klocków
    powodując wybór mniejszego zła, dla dodatkowej w KD funkcjonalności.

    Po za tym mogę 1) zmienić kino i BT nadal będzie działać 2) zabrać belkina
    gdzieś i nadawać muzykę do innego systemu audio.

    Patrz na jakość i funkcjonalność KD, a możliwość nadawania ze sprzętu mobile
    (to będzie z reguły jakieś mp3) zrób jako opcje, a nie priorytet.