  • Data: 2019-12-26 14:23:31
    Temat: Re: Home CosFi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 26 Dec 2019 04:17:48 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    documents/data-sheets/lytswitch-4-data-sheet

    > Od wygładzania napięcia są kondensatory a nie dławiki. Dostałeś linka,
    > obejrzyj schematy realizacji DER-350. 36 V 550 mA, dwa kondensatory po
    > 330 uF połączone równolegle. Za mało, żeby wygładzić 100 Hz?

    Malo. 550mA w 10ms = 5.5mC. 8V na 660uF.
    No dobra - moc sie zmienia plynnie, wiec powiedzmy polowa z tego.
    Czyli 36+/-2V.
    Dla obciazenia typu LED ... sporo. Szczegolnie jesli zalozyc, ze
    opornika szeregowego nie ma. Zreszta w pkt 14 to pisza - tetnienia
    pradu wyjsciowego 28%.

    Ale LED moze sobie migac, zreszta 28% to niewiele.
    Bardziej mi chodzi o inne urzadzenia.
    ładowarka do telefonu z napieciem 5.0-5.5V ? Powinna dac rade.

    Router wifi ? Procesor i tak ma chyba dodatkowy
    stabilizator/przetwornice..

    Telewizor, komputer ? Teraz mam laptopa, zasilacz daje ~19V,
    przetwornic w laptopie duzo ...

    J.

    > Tu masz linka do pełnego opracowanie DER-350:
    https://led-driver.power.com/sites/default/files/PDF
    Files/der350.pdf?download=1