  • Data: 2019-12-26 15:03:05
    Temat: Re: Home CosFi
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J.F.,

    documents/data-sheets/lytswitch-4-data-sheet
    > Malo. 550mA w 10ms = 5.5mC. 8V na 660uF.
    > No dobra - moc sie zmienia plynnie, wiec powiedzmy polowa z tego.
    > Czyli 36+/-2V.
    > Dla obciazenia typu LED ... sporo. Szczegolnie jesli zalozyc, ze
    > opornika szeregowego nie ma. Zreszta w pkt 14 to pisza - tetnienia
    > pradu wyjsciowego 28%.

    Lepsze niż 100%

    > Ale LED moze sobie migac, zreszta 28% to niewiele.
    > Bardziej mi chodzi o inne urzadzenia.
    > ładowarka do telefonu z napieciem 5.0-5.5V ? Powinna dac rade.

    ładowarka telefonu nie wymaga PFC.

    > Router wifi ?

    j.w. - sprzęt komputerowy o mocy poniżej 75 W.

    > Procesor i tak ma chyba dodatkowy
    > stabilizator/przetwornice..
    > Telewizor, komputer ? Teraz mam laptopa, zasilacz daje ~19V,
    > przetwornic w laptopie duzo ...

    A tu już normalny, aktywny PFC. Z oświetleniem jest o tyle kłopot, że
    to się musi mieścić w małej obudowie i stąd konieczność załątwienia
    tego jednym elementem indukcyjnym.

    https://led-driver.power.com/sites/default/files/PDF
    Files/der350.pdf?download=1

    --