eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHolowanie elektrykaRe: Holowanie elektryka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.roellig-ltd.de!open-news-network.org!weretis.net!fee
    der8.news.weretis.net!news.mixmin.net!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-m
    edia.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostra
    da.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Holowanie elektryka
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5f343baa$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f360ea0$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh54uv$eha$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f362e26$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <9944388687$20200814085531@squadack.com>
    <5f3639c8$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh5obd$ok0$3$Cav@news.chmurka.net>
    <5f367d72$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh67at$hs$9$Cav@news.chmurka.net>
    <5f36a77e$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh6moc$a1k$1$Cav@news.chmurka.net>
    <rh86eh$25r$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <5f3d0123$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f3d0988$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f3d4618$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f3d4dbf$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f3d5d4a$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    <kbmclq1e5rx$.1vkb4hvcirbd8.dlg@40tude.net>
    <5f3e1896$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <20200820085344.0859e303@mateusz>
    <5f3e1e97$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <20200820085904.23f16240@mateusz>
    <5f3e5aa5$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <20200820132349.064b63d2@mateusz>
    From: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Date: Thu, 20 Aug 2020 13:35:51 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.2.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <20200820132349.064b63d2@mateusz>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl-PL
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 22
    Message-ID: <5f3e6017$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 193.0.80.79
    X-Trace: 1597923351 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 510 193.0.80.79:21564
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2743
    X-Received-Body-CRC: 3298162924
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2682988
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 20.08.2020 o 13:23, Mateusz Viste pisze:
    > 2020-08-20 o 13:12 +0200, Shrek napisał:
    >> Wersja bez klimy, z nieregulowananymi fotelami i kierownicą, bez koła
    >> zapasowego, o silniku, bebnach z tyłu nie wspominam;0
    >
    > Właśnie to mam. To naprawdę fajne autko jest. Zamiast koła zapasowego
    > jest taki spray lepny + kompresorek. Wygodniejsze to niż zapasówka, dużo
    > lżejsze a i dzięki temu na zakupy jest też więcej miejsca.
    >
    >

    Od 20 lat nie miałem potrzeby wymieniać koła w trasie, ale jak się
    wcześniej zdarzało, to za każdym razem opona była nienaprawialna.
    (Jedziesz sobie spokojnie i nagle pyf tuf tuf tuf, stajesz, zamiast
    opony farfocle.)

    Z kolei gwóźdź w bezdętkowej to nie wymaga żadnego spreja, wystarczy
    dopompować i się do wulkanizatora dojedzie.

    Ale teraz te opony (albo drogi) chyba lepsze...

    MJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: