  • Data: 2020-08-20 15:00:17
    Temat: Re: Holowanie elektryka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 20.08.2020 o 13:23, Mateusz Viste pisze:

    >Od 20 lat nie miałem potrzeby wymieniać koła w trasie, ale jak się

    Jakos podobnie - ostanio zmienialem rok temu, a poprzedni ... dawno
    temu.
    A wczesniej bywalo czesto.

    Po pierwszym takim razie sie wyczulilem.
    Drobne sciaganie na kierownicy - i sprawdzam cisnienie.
    Niestety - obecne auto cos ogolnie sciaga.

    >Z kolei gwóźdź w bezdętkowej to nie wymaga żadnego spreja, wystarczy
    >dopompować i się do wulkanizatora dojedzie.

    O ile nie przegapisz i nie bedzie farchocli.

    >Ale teraz te opony (albo drogi) chyba lepsze...

    Opony o tyle lepsze, ze sie spopularyzowaly runflaty.
    Ale nie mam takich ... wychodzi, ze drogi lepsze, czystsze czy co ?

    J.