  • Data: 2020-08-20 13:24:57
    Temat: Re: Holowanie elektryka
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.08.2020 o 10:48, Pete pisze:

    > Wiesz z cytowanych artykułów ile się jedzie elektrykiem z DC nad morze.
    > Zapakuj rodzinne i ruszaj w trasę. Będziesz wiedział ile czasu
    > zaoszczędzisz.

    Ja wiem. Czekam na tego fanboja elektryków co nim pojedzie i załatwi
    mnie "niesamowitym przyspieszeniem" i "przecież trzy postoje po pół
    godzinki to nic takiego".

    Tak na poważnie - to jak jadę "użytkowo" z rodziną (bez zwiedzania) w
    zakresie do 500km to z tankowaniem LPG mieszczę się zwykle poniżej 110%
    czasu podawanego przez gogla. Często jestem w czasie googlowym albo
    nawet nieco poniżej (jeżdzę "plus dwadzieścia" na autostradach i eskach
    160 jak się da).

    Czasem zwłaszcza w górach załączm tryb zwiedania serpentyn, wtedy google
    nie ogarnia mojej trasy, bo za dużo punktór pośrednich.

    --
    Shrek