eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHolowanie elektrykaRe: Holowanie elektryka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.ppp-94-64-80-1
    54.home.otenet.gr!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Holowanie elektryka
    Date: Tue, 18 Aug 2020 05:12:27 +0300
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <rhfdea$rih$1$Cav@news.chmurka.net>
    References: <5f343baa$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh1ert$chh$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f344d8c$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh2ect$tth$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f358c05$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh4427$sc4$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f35981e$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh5270$d66$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f360ea0$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh54uv$eha$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f362e26$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <9944388687$20200814085531@squadack.com>
    <5f3639c8$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh5obd$ok0$3$Cav@news.chmurka.net>
    <5f367d72$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh67at$hs$9$Cav@news.chmurka.net>
    <5f36a77e$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh6moc$a1k$1$Cav@news.chmurka.net>
    <rh86eh$25r$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <rh9aqe$jfu$1$Cav@news.chmurka.net>
    <rhde58$o6v$1$horizn@news.chmurka.net>
    <rhe6fg$5fg$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f3aaaac$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: ppp-94-64-80-154.home.otenet.gr
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 18 Aug 2020 02:12:26 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="ppp-94-64-80-154.home.otenet.gr:94.64.80.154";
    logging-data="28241";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.11.0
    X-Antivirus: Avast (VPS 200817-8, 17.08.2020), Outbound message
    In-Reply-To: <5f3aaaac$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2682801
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 17-08-2020 o 19:04, J.F. pisze:

    >> Nawet nie czytam, wystarczyła mi prędkość średnia i ilość ładowań.
    >> Elektrykiem tak się nie jeździ i tyle.
    >> Po co jechać o 50 km/h szybciej, żeby potem dłużej stać na dodatkowych
    >> ładowaniach, niż się zyska na czasie grzejąc ile się da?
    >
    > Sluszna wypowiedz, ale ... to ile wolno jechac elektrykiem ?
    > 90 na tempomacie, 100, 110 ?

    Zależy jakim i jaki dystans (w sensie jak to się ma do jego zasięgu).

    Przykładowo - nad morze na upartego dojechałbym bez ładowania, bo jest
    na granicy mojego zasięgu.
    Ale to wymagałoby jazdy między 70 a 90, więc tego nie zrobię, w zamian
    stanę gdzieś raz w połowie drogi i się doładuję.
    Ale pojadę tak jak inni, tyle że bez szaleństw, drogi i tak
    jednopasmowe, więc szybko się nie da.
    Wyjdzie może z godzinę dłużej niż bym jechał spalinówką bez zatrzymania
    i obiad zjadł na miejscu, albo i nawet nie tyle.

    Z Warszawy do Gdyni jechałbym tak samo, czyli na jedno ładowanie.
    Nie wiem jakie realne spalanie ma ten Mercedes przy jakich prędkościach,
    ale swoim raczej wybrałbym krótszą drogę - czyli S7 i jazdę koło 110.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: