    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <5f362e26$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh5oa7$ok0$2$Cav@news.chmurka.net>
    <5f367e20$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh66sm$hs$3$Cav@news.chmurka.net>
    <5f36a8c7$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh6mam$9se$2$Cav@news.chmurka.net>
    <5f3a1b8d$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <rhd6le$k89$8$Cav@news.chmurka.net>
    <5f3a25a9$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <rhe67h$5d2$1$Cav@news.chmurka.net>
    Subject: Re: Holowanie elektryka
    Date: Mon, 17 Aug 2020 18:03:08 +0200

    dyskusyjnych:rhe67h$5d2$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 17-08-2020 o 09:37, J.F. pisze:

    >Nie - to Ty ustaliłeś sam ze sobą, wzorując się na cenach ionity, z
    >których nikt w tym kraju nie korzysta.
    >Ja łąduję się poza sytuacjami awaryjnymi, wyłącznie na darmowych - i
    >nad morze tak właśnie pojadę.

    A co masz za auto, ze "darmowe" sa ?
    I dlugo tak jeszcze bedą darmowe ?

    >Przeprowadź się. ;-)

    Ale za to nad cieple morze mam 200km blizej :-)

    >A ja tak - zwłaszcza darmowy (w sensie że na ładowaniu w tym czasie
    >zaoszczędzę tyle w porównaniu do benzyny, że mi to obiad dla całej
    >rodziny sfinansuje).

    Badzmy realistami - za ten prad juz zaplaciles, z gory :-)

    >Można w zamian lody,

    Mozna, ale godzine ?

    >zakupy,

    co 300km to tez przesada :-)

    >albo spacer.
    >Akurat auto się naładuje.

    Spacer w fajnej okolicy fajna rzecz, ale pewnie nie ma ladowarki.
    A spacer dookola ladowarki w +30, to nie jest fajna rzecz :-)

    J.