    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Holowanie elektryka
    Date: Mon, 17 Aug 2020 18:45:26 +0300
    <5f362e26$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <9944388687$20200814085531@squadack.com>
    <5f3639c8$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh5obd$ok0$3$Cav@news.chmurka.net>
    <5f367d72$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh67at$hs$9$Cav@news.chmurka.net>
    <5f36a77e$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh6moc$a1k$1$Cav@news.chmurka.net>
    <rh86eh$25r$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <rh9aqe$jfu$1$Cav@news.chmurka.net>
    <rhde58$o6v$1$horizn@news.chmurka.net>
    <rhe6fg$5fg$1$Cav@news.chmurka.net>
    <rhe80p$6d0$1$horizn@news.chmurka.net>

    W dniu 17-08-2020 o 18:33, K pisze:
> [...]
    sem-z-Warszawy-do-Gdyni-n140566.html

    > No wiec posiadanie elektryka na dzien dzisiejszy to stos wyrzeczen i
    > kompromisow,

    Przecież mówiłem, ze trzeba zmienić myślenie.
    Blokada psychiczna jest, ale wbrew pozorom dość łatwo ją pokonać.

    a ty na kazdym kroku dorabiasz ideologie, ze jest inaczej.
    > Mijam te Tesle na autostradzie jadace 60mph i wyprzedzajace zestaw jakby
    > same byly zestawem, tylko po to zeby dojechac do nastepnej stacji
    > ladowania albo do celu bez ladowania po drodze.

    I pewnie się lepiej wtedy zujesz?
    Ja bym czuł się gorzej, wiedząc o ile przepłacam za tą samą trasę....
    A z ilu wyjazdów w życiu zrezygnowałem, bo stwierdziłem np. że wydać 200
    zł za rybkę nad Bałtykiem (plus cena rybki) to za drogo.....

    Na termy (z karta Multisport darmowe) też nie warto jechać, bo dojazd
    będzie droższy niż sam bilet by był....

    Elektryk te przeszkody usuwa - chcesz to jedziesz, a że spokojniej - trudno.

    To są realne ograniczenia, a nie że pojedziesz 120 zamiast 140....