  • Data: 2013-04-19 09:11:53
    Temat: Re: Hmm miałem brać skode a tu..Dacia?
    Od: z <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-18 23:48, Robert Rędziak pisze:

    > No to już problem kupującego.

    I taki problem skłania ku salonowi :-)

    > Znaczy wymienić 3/4 samochodu, często z części używanych na
    > części używane, bo inaczej ginie sens ekonomiczny?

    Części droższe, naprawy bardziej skomplikowane, częściej trudne do
    zdiagnozowania = w sumie DROŻEJ (zakup + naprawy) a efekt i tak nie
    lepszy niż przy wyremontowanym staruszku :-) Nie licząc nerwów i siwych
    włosów. :-)

    > Nie wiem, czy wytrzymałbym 10 lat w jednym aucie, ale może tak
    > trzeba to robić.

    Jako że ten nowy ciągle coraz droższy ;-) przy każdym moim kolejnym
    zapale żeby zmienić i po każdej nowej inwestycji-naprawie dochodzę do
    przekonania że zmienię znane, sprawdzone gu... na nieznane niesprawdzone
    gu... . Tym bardziej że to młodsze jest bardziej śliskie :-) Myślę że
    7-lat obecnym pojeżdżę. A gdyby to był salonowy, świadomie
    skonfigurowany pod moje gusty to ponad 10 lat spoko.
    A jak już będę w tym salonie po nówkę sztukę to z miernikiem lakieru.
    Serio :-)