    Date: Wed, 17 Apr 2013 18:29:05 +0200
    From: Waz <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Hmm miałem brać skode a tu..Dacia?

    dokładnie mam takie same podejście a ponadto właśnie wróciłem z salonu
    gdzie oglądałem i wrażenia cud miód powidło, samochód jest gigantyczny!
    w porównaniu do citigo to limuzyna :), chyba wielkości oktawi, wykonanie
    wnętrza na poziomie fiatów ale wystarczające, naprawdę pozytywne
    odczucia, wątpliwości tylko takie:

    -jak z trwałością po latach, czy np nie zeżre toto korozja bo spód
    wydawał się być zabezpieczony ordynarnym ala'bitexem

    -silniczek 75KM może być faktycznie mały jak na taki ogromny samochód
    ale jak patrzę na masę 970kg to już nie wiem...