    From: Tadeusz <...@s...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Hmm miałem brać skode a tu..Dacia?
    Date: Wed, 17 Apr 2013 16:07:06 +0200

    W dniu 2013-04-17 15:46, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Tadeusz" napisał w wiadomości grup

    > Wszystko kwestia jak długo chce się tym autkiem jeździć. Jak p. 15 lat
    > to nowy wcale nie wyjdzie drożej niż 3 x używany 5 letni, a inaczej
    > dba się o auto którego nie zmierza się sprzedawać a inaczej gdy się
    > zakłada, że się je sprzeda. Szansa że auto które ma się od nowości i
    > dba regularnie się posypie jest mniejsza niż szansa że posypie się
    > autko kupione po przypadkowych użytkowniku.
    >
    > Pisałem to ja posiadacz dwóch używanych autek - ale to dlatego że są
    > one wyłącznie tymczasowe - na kilka lat.
    >
    > Pozdrawiam
> [...]

    na kilka lat to się teraz oblicza żywot całego samochodu ;)
    nowy zawsze wyjdzie drożej niż dobrze wyszukany używany - przecież nikt
    ci nie każe kupować pierwszego lepszego używanego bo tak rozumiem
    określenie "przypadkowy"...
    Pisze to jako właściciel szóstego już auta używanego i użytkownik
    jednego nowego służbowego :)

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz