eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmHistoria połączeń telefonicznychRe: Historia połączeń telefonicznych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !eu.feeder.erje.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!mx02.ete
    rnal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Historia połączeń telefonicznych
    Date: Tue, 28 Oct 2014 23:18:01 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 23
    Message-ID: <m2p4n5$l9b$1@dont-email.me>
    References: <m23s7v$5he$1@dont-email.me>
    <544d3101$0$12633$65785112@news.neostrada.pl>
    <m2jm9n$q05$1@dont-email.me>
    <544fdf78$0$11149$65785112@news.neostrada.pl>
    <m2on9r$td3$1@node1.news.atman.pl> <m2p2p3$9sm$2@node1.news.atman.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 28 Oct 2014 22:18:13 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="618273474dcd73fe3f08c8c2adc58f9e";
    logging-data="21803";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+JjJ5zBt5QgR/DUzEgVN5i"
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    Cancel-Lock: sha1:xvjqaa+o6Awx9a6OBxXhqTcyVns=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1064778
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
    news:m2p2p3$9sm$2@node1.news.atman.pl...
    > Dnia 2014-10-28 19:29, Użytkownik Tomek napisał:
    >
    >>> Oświeć mnie proszę bo ja prosty człowiek jestem do czego może być
    >>> potrzebna taka historia rozmów właśnie w trakcie kolejnej rozmowy?
    >>
    >> Nie to żebym wyręczał Pszemola. Ale aż tak prosty jesteś?
    >> Przykład pierwszy z brzegu. Dzwonisz z reklamacją i wmawiają Ci, że
    >> dzwonisz pierwszy raz.
    >> Dzwonisz po taksówkę 4 raz, bo nie przyjechała, a pani twierdzi, że nie
    >> miała zgłoszenia.
    >> Więcej przykładów nie znam, bo wiesz, ja prosty człowiek jestem.
    >
    > Ja tam dzwonię raz i przyjmują, przyjeżdżają i co tam jeszcze.
    > Ale może ja aż taki prosty nie jestem ?

    Musisz żyć w jakimś idealnym świecie gdzie nikt nigdy błędów
    nie robi ani nigdy nic nie jest spitolone w żadnym systemie...
    My jak widać żyjemy w innym, realnym świecie, w którym co
    jakiś czas coś sie wykorbi i niestety trzeba naprawić albo
    upomnieć konsultanta który nie wpisał zlecenia do komputera.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: