  • Data: 2014-10-28 23:18:01
    Temat: Re: Historia połączeń telefonicznych
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:m2p2p3$9sm$2@node1.news.atman.pl...

    > Ja tam dzwonię raz i przyjmują, przyjeżdżają i co tam jeszcze.
    > Ale może ja aż taki prosty nie jestem ?

    Musisz żyć w jakimś idealnym świecie gdzie nikt nigdy błędów
    nie robi ani nigdy nic nie jest spitolone w żadnym systemie...
    My jak widać żyjemy w innym, realnym świecie, w którym co
    jakiś czas coś sie wykorbi i niestety trzeba naprawić albo
    upomnieć konsultanta który nie wpisał zlecenia do komputera.