  • Data: 2014-10-23 19:27:03
    Temat: Re: Historia połączeń telefonicznych
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek" <f...@f...com>

    > funkcjonalności do
    > i sms i
    >
    > Nie oto chodzi, jest api z którego można skorzystać i napisać własną
    > aplikację mającą to co się chce, np. dialer z historią połączeń.

    Znaczy ... jak nie pasuje, że dialer nie ma kontaktów to należy sobie własny
    napisać który ma ? Zaprzecza sensowi istnienia wielu dedykowach różnym
    funkcjonalnościom aplikacji. Ja wiem, że w pewnych okolicznościach można
    przełączać się między aplikacjami, ale jak mowa o pisaniu to akurat zupełna
    fikcja bo przeciętny kowalski niczego nie programuje tylko konsumuje gotowe
    oprogramowanie, które siłą rzeczy nie ma każdej możliwej fukcjonalności.