  • Data: 2014-10-23 00:06:12
    Temat: Re: Historia połączeń telefonicznych
    Od: "P.B." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 22 Oct 2014 23:30:20 +0200, Pszemol napisał(a):

    > Aplikacja "Contacts" na iOS to książka adresowa,
    > nie ma w niej ani historii wybranych połączeń ani
    > historii wysłanych e-mailii ani historii dojazdów do
    > adresu ulicznego... Sucha baza adresowa.

    To smutne...

    > Historię połączeń natomiast oferuje aplikacja dialera,
    > gdzie pod pozycją na liście ostatnio wykonanych połączeń
    > masz ciąg dat/czasów ostatnich rozmów i jak dotkniesz
    > pozycji na liście nazwisk to automagicznie wykręcasz
    > numer skojarzony z tą osobą.

    Łał! Amajzing!

    > Ta lista jest niedostępna w tej aplikacji w czasie rozmowy.
    > Można jedynie rozmowę zawiesić, przełączyć na głośnik
    > lub wywołać klawiaturę do wstukania kodow DTFM do
    > np. automatów bankowych.

    > Tak, uruchomić można dowolną, z wyjątkiem tego dialera
    > którego przecież właśnie używasz i mu się GUI zmienia tak,
    > że listy z historią połączeń lub lista "ulubionych" kontaktów
    > jest niedostępna.

    No to wiesz dlaczego użytkownik iPhone, musi być wyznawcą Apple - w BB, czy
    Androidzie użytkownicy nie mają takich problemów. Nawet zabytkowy BB Curve
    8900 z OS5 ma możliwość wybrania z poziomu kontaktu w książce adresowej
    "Dziennika działań", w którym masz całą aktywność: SMS'y, połączenia,
    e-maile, pozycje kalendarza związane z tym kontaktem. W nowszych BB
    dziennik wyświetla się automagicznie na karcie kontaktu.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek