  • 11. Data: 2002-05-08 00:14:01
    Temat: Re: Hierarchia pl.* i pnn-g
    Od: "Moi" <M...@...pl>

    "Przemysław Maciuszko" <s...@i...pl> napisał
    news:2t3cd80cc6i745en3e8%sal@virgin.gazeta.pl...
    > Wybacz, ale jeśli ktoś przychodzi z super-hiper abstrakcyjną propozycją, a
    > na radę przeczytania FAQ itp. obrzuca kolejnych dyskutantów tzw. mięsem,
    > jak można mu pomóc? [1]

    Zgoda. Pacan pozostaje pacanem, nawet jesli np. nosi w klapie znaczek
    Mensy (moze znalazl?).

    Ale, AFAIR, trollingiem jest jest takze uleganie flame-bait'om. Bo jaki
    tego skutek? Rozciagnij watki i... czego, jako newbies, dowiesz sie
    na pnn-g o zakladaniu nowych grup? Czy jako proponentowi RFD starczy
    Ci cierpliwosci, zeby przeczytac OT-owych 300 re-layow(?), by wylowic ten
    jeden / dwa merytoryczne o swojej propozycji?

    Wyjscia masz IMO dwa: spadac na drzewo lub przyjac konwencje.
    Kto, nie majac hihotowego zaciecia, zdzierzy to drugie?

    Niewatpliwie, buractwo trzeba tepic. Ale forma eksterminacji obrana
    na pnn-g powoduje kompletna nieczytelnosc grupy. To juz wole
    zaproponowany tam wariant ng pl.whatever.troll z ignorem
    na grupie i ustawionym FUTem. Zlapie sie na niego pewnie z 90%.
    Wystarczy.

    Zas post moj dotyczyl przede wszystkim niedookreslenia procedur
    zakladania nowych grup, powodujacego frustracje niusowiczow.
    Moze troche temat rozwodnilem... Ale tylko troche...

    > Przemysław Maciuszko

    Pozdrawiam,

    Moi

  • 12. Data: 2002-05-08 00:14:39
    Od: "Moi" <M...@...pl>

    "Jarek Hirny" <j...@p...onet.pl> napisał
    > I stało się tak, że Moi napisał(a):
    > BTW, nie dowiedzialem się, kiedy pl.* przestało być własnością TS-a. A
    > bardzo mnie to ciekawi.

    Odpowiedz sobie na pytanie: to jak TS moze sobie te hierarchie
    zabrac i np. wrzucic do szuflady? Przeciez jest Jego...
    A potem co? Napisze do BNAFHii, podpisujac najtajniejszymi
    kluczami, ze wlasnie schowal do szuflady pl.*, bo np. ma juz to w ...?
    Ciekawe co chlopaki by na to...? Epidemia samobojstw?
    Jak lemingi?
    Obawiam sie, ze jednak zbyt czarny to scenariusz. To chyba tylko
    kwestia rekonfiguracji feedow?

    > Dobra. To teraz przytocz mi co jest nieprecyzyjnie określone na
    > www.usenet.pl

    Np. termin pomiedzy uzgodnionym RFD a CFV.
    Nb. znacznie gorzej jest to ujete w FAQ pnn-g.

    > Tzn. uważasz, że faktycznie nia ma nic złego z nabijaniu się z głupich
    > propozycji? To uzgodnij jedną wersję sam ze sobą, a potem ją zaprezentuj
    > szerszej publice, bo ja już się gubię.

    Kilka postow nizej twierdze, ze uleganie flame-bait'om jest rowniez
    trollingiem.

    > Wiesz, mi idzie pisać tylko za siebie, nie za całą resztę grupy. Ale, z
    > całym szacunkiem, nie podejrzewam "pomysłodawców" niektórych "grup"
    > dyskusyjnych o wystarczający poziom inteligencji, aby mogli mnie do
    > czegokolwiek prowokować. To też wymaga trochę pomyślunku.

    Ciebie, pewnie nie. Ale spojrz jak wyglada watek na grupie.

    > Jeśli pierwsza propozycja trzyma się kupy, i przejawia sobą jakikolwiek
    > ułamek racjonalności, to doczekuje się ona rzeczowej i dogłębnej krytyki
    na
    > n-g. A jeśli autor na odesłanie go do FAQ -- bo i na nic więcej nie
    > zasługiwał zresztą -- reaguje w sposób chamski, to czego się więcej
    > spodziewasz?

    Chyba jednak nie 300 postow OT. Chyba nawet nie OT - po prostu,
    o niczym, a potegujacych jedynie agresje biednego idioty.

    > Jarek Hirny * http://agnus.eu.org * fidonet:2:480/96.666 * icq:92898666

    Pozdrawiam,

    Moi

  • 13. Data: 2002-05-08 15:01:01
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    Moi <M...@...pl> wrote:
    > tego skutek? Rozciagnij watki i... czego, jako newbies, dowiesz sie
    > na pnn-g o zakladaniu nowych grup? Czy jako proponentowi RFD starczy

    A bo to niby nie ma FAQ, tysiąca odpowiedzi z linkiem do www.usenet.pl i w
    końcu poradnika ZZ?
    Człowieku - czy Ty w ogóle tam chociaż _czasami_ zaglądasz?

    > Ci cierpliwosci, zeby przeczytac OT-owych 300 re-layow(?), by wylowic ten
    > jeden / dwa merytoryczne o swojej propozycji?

    Wyobraź sobie, że i w ostatnim wątku pierwsze komentarze były z linkami i
    propozycją co w/w ma zrobić. Ale on wraz z kolegą wolał zacząć od mięsa.

    > Zas post moj dotyczyl przede wszystkim niedookreslenia procedur
    > zakladania nowych grup, powodujacego frustracje niusowiczow.

    Znaczy co jest "niedookreślone"? Bo ich frustracja wynika głównie z niechęci
    przeczytania FAQ/poradnika/www.usenet.pl/czegokolwiek.

    > Moze troche temat rozwodnilem... Ale tylko troche...

    W sumie to już nie wiem o co Ci chodziło.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 14. Data: 2002-05-08 15:01:09
    Od: Wojciech Myszka <m...@n...eu.org>

    Moi <M...@...pl> wrote:

    [...]
    M > Zas post moj dotyczyl przede wszystkim niedookreslenia procedur
    M > zakladania nowych grup, powodujacego frustracje niusowiczow.
    M > Moze troche temat rozwodnilem... Ale tylko troche...

    Moze i tego dotyczyl - w tym "marudzeniu" trudno bylo to zauwazyc.
    Ale czemu nie siadziesz i nie opracujesz jakichs *innych* zasad?
    Pozniej bedzie mozna je przedyskutowac...

    Bo dzis to ja widze tylko narzekanie ze jest zle.

    --
    Wojtek ---(___C'>

  • 15. Data: 2002-05-08 15:01:48
    Od: "Sigurd" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Moi" <M...@...pl> napisał w wiadomości

    > Mysle sobie tylko _co_ moglby TS _skasowac_ i jak dlugo

    wszystkie grupy pl.*

    > spowodowaloby to istotne utrudnienia dla funkcjonowania
    > hierarchii pl.*?

    no, cóż. Feniks to to nie jest

    Sigurd

  • 16. Data: 2002-05-08 15:02:56
    Od: Robert Kois <k...@v...hell.pl>

    "Moi" <M...@...pl> wrote:

[...]

    Obawiam się, że po wysłaniu przez TSa controli na dużej części serwerów
    hierarchia pl.* przestałaby istnieć.

[...]

    Potem pewnie admini odtworzyliby te grupy, przestaliby akceptować controle
    TSa i zaczeliby się zastanawiać co z tym fantem dalej zrobić :).

    HMS Kojer NMNOH
    --
    Pomyśl, że bedziesz mógł założyć koszulkę z napisem "i can do LISP"
    i panienki będą na Ciebie lecieć (c)Bart Ogryczak

  • 17. Data: 2002-05-08 15:03:58
    Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl>

    Użytkownik "Jarek Hirny" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A w którym momencie przestała być jego i z jakiej racji, bo nie zrozumiałem
    > tego jednak?

    No więc może z innej beczki. Hipotetyczna sytuacja:
    TS wściekły na niedziałanie abuse onetu, mówi "odciąć wszystkie feedy z pl dla
    onetu" ... Ciekaw jestem co by z tego wynikło ....

    Pzdr.
    P.D.

  • 18. Data: 2002-05-08 16:21:55
    Od: c...@m...pl ([cookie])

    On Mon, 6 May 2002 23:53:33 +0000 (UTC), "Moi" <M...@...pl> wrote:

    >Guano prawda, ze poniewaz niejaki TS zajal sie organizowaniem
    >hierarchii pl.* w czasach, kiedy wiekszosc ludzi myslala, ze siec
    >telekomunikacyjna sluzy wylacznie do dzwonienia na zegarynke,
    >to oznacza wprost, ze hierarchia ta jest _Jego_.

    ale jest jego............
    jak zajmiesz w nasku domene wrotki.pl to domena ta jest Twoja, a nie
    producentow wrotek - podobnie z hierarchia usenet - TS wzial sobie
    przedrostek pl. bo taki mu sie podobal....
    jesli np. panstwo bedzie chcialo miec wlasna hierarchie, to moze miec
    np. polska.* itd...

    >Z lektury postow (a wlasciwie odpowiedzi na posty) na pnn-g
    >wynika, ze TS na pstrykniecie palca mialby (ma?) wystarczajaco
    >duzo pomocnikow, wystarczajaco bieglych w arkanach njusowego

    racja. aczkolwiek bylby niezly burdel - lepiej, gdy jest jeden
    zastepca TSa majacy wszystkie jego prawa - najlepiej czlowiek
    czesto zagladajacy na usenet ;)

    --
    ____________ ___ ___ ___ ___ _ ____ _________________________
    stary sig'98 | _| , | , | '_| ||___ #poznan #fidonet 2:482/64

  • 19. Data: 2002-05-08 16:23:16
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    [----]
> [...]
    >
    >Potem pewnie admini odtworzyliby te grupy, przestaliby akceptować controle
    >TSa i zaczeliby się zastanawiać co z tym fantem dalej zrobić :).

    ...a feedy jak raz nic do tego nie mają. Konfiguracja feedów i konfiguracja
    akceptowanych controli to są sprawy dość rozłączne.
    --
    Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) -- Network Manager B
    Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Krakow O

  • 20. Data: 2002-05-08 21:07:15
    Od: Michal Zalewski <l...@e...pl>

    On Wed, 8 May 2002, Robert Kois wrote:

> [...]
    >: zabrac i np. wrzucic do szuflady? Przeciez jest Jego...
    >
    > Obawiam się, że po wysłaniu przez TSa controli na dużej części serwerów

    Na parenascie godzin, gora ;-) I napewno TS nie bylby jej koordynatorem po
    takim incydencie (ktory, podejrzewam, nigdy nie nastapi ;-). Tak sie
    sklada, ze pl.* jest reprezentatywna regionalna hierarchia dla pewnego
    kraju, a nie okreslonej osoby ;-) Dlatego o ile nie lubie narzekania,
    nieco nie na miejscu wydaja sie odpowiedzi niektorych w tym i innych
    watkach sprowadzajace sie do stwierdzenia, ze pl.* jest wlasnoscia TSa ;-)

    _
    Michal Zalewski [l...@b...bindview.com] [security]
    [http://lcamtuf.coredump.cx] <=-=> bash$ :(){ :|:&};:
    =-=> Did you know that clones never use mirrors? <=-=
    http://lcamtuf.coredump.cx/photo/