  • Data: 2010-12-14 16:47:09
    Temat: Re: Heyah - UKRYWANIE nru - jak włączyć?
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night> szukaj wiadomości tego autora

    Autor listu na który odpowiadam to Xian Mi Mao :

    Numer ukrywa się przez #31#
    < http://www.heyah.pl/uslugi/podstawowe/ekspresowe-kod
    y >
    A opcje zmieniasz tutaj:
    < https://selfcare.heyah.pl/ >

    Sławek
    --
    ________ ...But till that morning ain't no one gonna plonk you
    _/ __/ __/ There's Anetek and Misiek standing by.... (Anzelm's song)