  • Data: 2010-12-16 15:39:19
    Temat: Re: Heyah - UKRYWANIE nru - jak włączyć?
    Od: "Przemek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Q nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > zastrzezenie nr a blokowanie prezentacji nr
    > nie ma ze soba nic wspolnego,

    Ależ ma, jak nie masz zastrzeżonego numeru, to nie jesteś w stanie
    zablokować wysyłania jego numeru.

    > tzn. ma takie, ze na ogol jak sie zastrzezy nr,
    > to blokuja prezentacje nr;

    ale równiez jw. nie możesz sterować blokowaniem wysyłania numeru.
    W plusie i orange numer sie po prostu wyświetli, mimo że używasz #31#, w
    erze nie da się w ogóle wybrac numeru jeśli nie masz zastrzeżonego i
    wybierasz #31#.

    > plus jest chyba najfajniejsza siecia jesli chodzi o takie myki -
    [ciach]
    > eh, z bolem przechodze do play'a...

    Pod tym wzgledem rzeczywiście, jesli dodać wysyłanie smsów
    +...@t...plusgsm.pl to już w ogóle bajka.
    Przem