-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: "Przembo" <x...@x...xx>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Hestia AC
Date: Thu, 10 Mar 2011 22:21:20 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 40
Message-ID: <ilbf88$2ph$1@news.onet.pl>
References: <4d77c221$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@4...com>
<4d77cfc2$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@4...com> <ilbbpk$kso$1@news.onet.pl>
<v...@4...com>
NNTP-Posting-Host: 89-76-241-206.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1299791944 2865 89.76.241.206 (10 Mar 2011 21:19:04 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Mar 2011 21:19:04 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
X-Antivirus: avast! (VPS 110310-0, 2011-03-10), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2355965
[ ukryj nagłówki ]*J.F.* w wiadomości news:vvdin6p3jqmeub7hvqdakepo9bgdig1chh@4ax.com
napisał(a):
> On Thu, 10 Mar 2011 21:22:19 +0100, Przembo wrote:
>> *J.F.* w wiadomości news:b5pfn6tbo2gck091nre7bhrups7cmvmv6l@4ax.com
>>> On Wed, 9 Mar 2011 20:11:20 +0100, danio wrote:
>>>> Dokładnie tak pisza Wartosc rynkowa w dniu szkody 16.700
>>>> Wartosc uszkodzonego pojazdu 11.300
>>> Bo chyba nie powinni zastosowac szkody calkowitej przy takich kwotach.
>> Taki stary grupowicz i nie wie co to szkoda całkowita... a tyle razy
>> się już przewijało...
>> Generalnie jeśli auto jest warte 16.700zł to kosztorys naprawy w
>> przypadku likwiudacji szkody z AC może dojść do 11.690zł. Powyżej tej
>> kwoty jest szkoda całkowita i nie dostaje się oczywiście kwoty jaka
>> wyjdzie na kosztorysie, tylko liczy się ile warta jest pozostałość,
>> nagle okazuje się że przy koszcie naprawy 16.600zł, auto które było
>> warte 16.700zł może być warte dalej na przykład dalej 16.500.
> Tylko co to za szkoda, ze koszt jej naprawy wynosi 16k, a obniza
> wartosc o 200zl ?
Całkowita :-)
> I tu mnie zaciekawilo podobnie - nieuszkodzony warty 16k, uszkodzony
> warty 11k .. no to co jest uszkodzone ze sie nie da za 11k naprawic?
Tak na prawde nawet niegroźnie wygladające szkody można dobrze rozdmuchać,
ceny oryginalnych części i robocizna w ASO są drogie... a chyba logiczne
jest ze TU liczy koszty zamienników + robocizna w tanim warsztacie przy
wypłacie odszkodowania i ASO przy wykazywaniu szkody całkowitej.
> No chyba ze przeszli do nastepnego etapu i juz nie ma 70%, tylko po
> prostu porownuja koszt naprawy z wyplata przy szkodzie calkowitej ..
> co nadal ciekawi :-)
Odszkodowanie to nie wartość odtworzeniowa... chociaż nie, z punktu widzenia
TU odszkodowanie w pełni zaspokaja poniesione straty.
Auto ma po prostu mnóstwo drogich elementów, które są sporo warte
oddzielnie, nie próbuj tego brać na logikę :-)
Pozdr
Następne wpisy z tego wątku
- 11.03.11 11:59
- 08.09.11 19:43 gocstu
- 08.09.11 19:50 Cavallino
- 08.09.11 20:56 k...@o...pl
- 09.09.11 11:14 grzech
- 13.09.11 16:19 Pabl_o
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=