  • Data: 2011-03-10 21:49:42
    Temat: Re: Hestia AC
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 10 Mar 2011 21:22:19 +0100, Przembo wrote:
    >*J.F.* w wiadomości news:b5pfn6tbo2gck091nre7bhrups7cmvmv6l@4ax.com

    >Taki stary grupowicz i nie wie co to szkoda całkowita... a tyle razy się już
    >przewijało...
    >Generalnie jeśli auto jest warte 16.700zł to kosztorys naprawy w przypadku
    >likwiudacji szkody z AC może dojść do 11.690zł. Powyżej tej kwoty jest
    >szkoda całkowita i nie dostaje się oczywiście kwoty jaka wyjdzie na
    >kosztorysie, tylko liczy się ile warta jest pozostałość, nagle okazuje się
    >że przy koszcie naprawy 16.600zł, auto które było warte 16.700zł może być
    >warte dalej na przykład dalej 16.500.

    Tylko co to za szkoda, ze koszt jej naprawy wynosi 16k, a obniza
    wartosc o 200zl ?
    I tu mnie zaciekawilo podobnie - nieuszkodzony warty 16k, uszkodzony
    warty 11k .. no to co jest uszkodzone ze sie nie da za 11k naprawic?
    No chyba ze przeszli do nastepnego etapu i juz nie ma 70%, tylko po
    prostu porownuja koszt naprawy z wyplata przy szkodzie calkowitej ..
    co nadal ciekawi :-)

    J.