  • Data: 2011-03-09 19:52:21
    Temat: Re: Hestia AC
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 9 Mar 2011 19:13:11 +0100, danio wrote:
    >sam osob vw passat 2001r1.9tdi wersja highline czyli wersja fullhd ;) i co
    >wazne do chwili szkody był bezwypadkowy i zaden element nie byl malowany co
    >ma tez wpływ na wartość pojazdu, suma ubezpieczenia sierpień 2010r na kwotę
    >27tys,szkoda z AC luty 2011r -wyszła jako szkoda całkowita i tutaj
    >ciekawostka wartość pojazdu w dniu szkody czyli po upływie ok 6 m-cy to
    >16.700zl wartosc poj -11.300zł szkoda= 5.400 do wypłaty!! (czyli w

    Chyba 16700 wartosci przed szkoda-5400 wartosci wraku=11300 do
    wyplaty?

    >przypadku kradzieży można liczyć na ich srednią cenę pojazdu z dnia
    >powstania szkody a więc otrzymamy od ubezpieczyciela ktory nas dyma w d..e
    >całe 16.700 :) pomimo zawartej polisy i opłaconej od kwoty 27.000zł ) ale
    >nie o to chodzi ,moje pytanie brzmi moze ktos mial podobne doswiadczenia z
    >tą lub inną firmą ubezp,jakim cudem samochód traci w przeciągu pół roku
    >prawie 11 tys zł ??

    Wszystkie tak robia. Ty mylisz ze masz super cenne auto, a oni podaja
    aktualna cene z najtanszego cennika.
    W dodatku czasem jest ruch na rynku i ceny spadaja ostro .. no
    wlasnie, twoje auto jest juz 10-letnie :-)

    >czy daje cos pisanie odwołania czy od razu pisać pozew
    >do sądu?

    Pisz odwolanie, ale tak czy inaczej trzeba rozsadnych argumentow. Ze
    np w ich cenniku jest wersja zwykla a tu jest highline.
    Duzo nie dorzuca.

    Albo idz do rzeczoznawcy i sie pytaj czy on moze z tego zrobic 27 tys
    :-) Najlepiej jakby zajrzal w ta ksiazeczke, potwierdzil te 16700,
    zajrzal w ksiazke sprzed pol roku, zobaczyl tam powiedzmy 20800,
    po czym zgrabnie napisal cos w rodzaju "obie strony najwyrazniej
    zgodzily sie na poslugiwanie cennikiem XXX oraz ze dodatkowe
    wyposazenie i stan pojazdu podnioslo jego wartosc o 270/208 ponad
    przecietna, wiec nalezy przyjac ze wartosc w dniu szkody wyniosla
    16700*270/208"

    Trzeba im bylo zrobic kawal i rozbic sie po miesiacu :-)

    J.