  • 31. Data: 2011-03-18 14:41:35
    Temat: Re: [Help]Sprawca kolizji, policja, sad a sprzedaz auta
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:ilvm1t$rff$1@news.onet.pl ! Pewnie
    kiero jakis, ten Myjk . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

    > Możesz wydrukować i wsadzać mu za wycieraczkę codziennie. ;)
    > Może w końcu zrozumie znaczenie tych słów.

    Ale to juz podchodzi pod Stalking ;)

    > Nie szkodzi, tylko przestań robić tyle "ortów" :P ;)

    Cytat mojego wykladowcy z politechniki:

    "Panowie, waszym zadaniem jest stworzyc dokumentacje w takiej formie aby
    majster umial to przeczytac i zrobic to kolo zebate a jakim jezykiem to
    zrobicie to juz wasza sprawa"

    innymi slowy, jesli ludzie sie dogaduja to nie jest tak zle ;-P

    > Od tamtej
    > pory cisza. hehe ;) Może w sadzie też wszyscy rodza.

    Cudo...rozumiem, ze od 2008/2009.

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 32. Data: 2011-03-18 15:00:25
    Temat: Re: Sprawca kolizji, policja, sad a sprzedaz auta
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 18 Mar 2011 03:26:21 -0700 (PDT), w
    <4...@d...go
    oglegroups.com>, amos
    <g...@g...com> napisał(-a):

    > Czyli standardowo, wygra ten, kto ma wieksze znajomosci... ;(
    > Sorry za ten pesymizm, ale to wynik moich doswiadczen.

    Zawsze może odwołać się instancję wyżej...

  • 33. Data: 2011-03-18 15:01:10
    Od: amos <g...@g...com>

    On 18 Mar, 13:21, "Dman-666" <d...@t...o2.pl>
    wrote:

    > OK...zbieram zbieram argumenty do sadu ;)

    Zbieraj jak najwiecej i przygotuj sie na najgorsze. Przede wszystkim
    dowiedz sie, czy z notatki wynika, ze sprawca przyznal sie, ze stuknal
    zaparkowne auto. Jesli dojdzie do rozprawy moze sie okazac, ze to Ty
    jechales. Warto miec tez dowod (jakies badanie mechanoskopowe) na to w
    jakim kierunku moglo poruszac sie dane auto w przypadku takich a nie
    innych sladow.

    Mialem na studiach taka sytuacje, kiedy gosc wjechal w moj bok (na
    wysokosci przedniego kola) cofajac swoim autem. W owczesnym kolegium,
    gdzie protokolantki klanialy musie na korytarzu orzeczono, ze to moje
    auto uderzylo bokiem jego tyl...(tak tak, nawet potrafia orzec, ze
    auta jezdza bokiem!)

    Niestety nieopatrznie moj mechanik do ktorego trafilo auto na przeglad
    zatarl wszystkie slady, ktore moznaby przebadac aby stwierdzic, w
    ktorym kierunku poruszalo sie wowczas moje auto.

    Niestety mlody bylem i nienauczony zycia. Ojciec wowczas stracil
    znizke...

    Powodzenia zycze i oby pan radny nie okazal sie taka gnida na jaka
    wyglada.

    --
    amos

  • 34. Data: 2011-03-18 15:05:04
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-03-18 14:41:35 Dman-666

    > Ale to juz podchodzi pod Stalking ;)

    Ee... za trudne słowo dla mnie. ;P

    > innymi slowy, jesli ludzie sie dogaduja to nie jest tak zle ;-P

    Tylko oczy czasem pękają... ;)

    > Cudo...rozumiem, ze od 2008/2009.

    Dzwon był 2008.12.10 -- przesłuchanie jakoś w marcu 2009.
    Czyli już dwa lata nic się nie dzieje.

    --
    Pozdor Myjk

  • 35. Data: 2011-03-18 15:05:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 18 Mar 2011 10:12:33 +0000 (UTC), w
    <X...@2...180.150.16>, "Dman-666"
    <d...@t...o2.pl> napisał(-a):

    > Problem:
    > -Czy moge sprzedac auto z uszkodzeniem kiedy sprawa skierowana jest do sadu
    > grodzkiego (zalezy mi na uzyskaniu srodkow ze sprzedazy)

    Oczywiście. Zrób sobie porządną dokumentację fotograficzną.
    A i najpierw do rzeczoznawcy z twojego ZU (lub sprawcy), niech wyceni szkody,
    potem się będziesz z tym bujać do sądu.

    > -Czy moge naprawiac auto zanim sad orzeknie co z tym dalej?

    Oczywiście. Patrz akapit wyżej.

    > -Czy jest inna droga uzyskania odszkodowania i sprzedaz mojego auta?

    Tzn.?

    Co ja bym zrobił:
    1) do zakładu ubezpieczeń, zgłosić szkodę, przyjedzie rzeczoznawca i wyceni. I
    na tym na razie koniec, bo będzie sąd.
    2) samodzielnie dobrze ją sobie udokumentować (ten materiał co masz też pewnie
    się przyda :) ).
    3) naprawić we własnym zakresie lub udzielić rabatu nowemu nabywcy

    a potem droga sądowa, potrwa, ale jeżeli sprawca jest taki gramotny jak
    opisałeś, to raczej wygrasz. I być może ci się jeszcze opłaci :).

  • 36. Data: 2011-03-18 15:16:20
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Mar 2011 14:05:04 +0000 (UTC), Myjk wrote:
    >2011-03-18 14:41:35 Dman-666
    >Tylko oczy czasem pękają... ;)

    >Dzwon był 2008.12.10 -- przesłuchanie jakoś w marcu 2009.
    >Czyli już dwa lata nic się nie dzieje.

    To teraz mozesz mozesz juz tylko zglosic na policjantow skarge
    ze zapomnieli cie powiadomic o umorzeniu sprawy.
    Wykroczenie i tak sie juz przedawnilo.

    Roszczenie cywilne jeszcze nie.

    J.

  • 37. Data: 2011-03-18 15:18:40
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki:
    news:9cp6o6lmtteaf5ssej8mt33gh82mjuvnem@4ax.com ! Pewnie kiero jakis,
    ten r...@k...pl . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

    > Co ja bym zrobił:
    > 1) do zakładu ubezpieczeń, zgłosić szkodę, przyjedzie rzeczoznawca i
    > wyceni. I na tym na razie koniec, bo będzie sąd.

    OK.

    > 2) samodzielnie dobrze ją sobie udokumentować (ten materiał co masz
    > też pewnie się przyda :) ).

    Tutaj jeszcze troche uzupelnien mnie czeka.

    > 3) naprawić we własnym zakresie lub udzielić rabatu nowemu nabywcy

    Pewnie wariant 2 ;)
    > a potem droga sądowa, potrwa, ale jeżeli sprawca jest taki gramotny
    > jak opisałeś, to raczej wygrasz. I być może ci się jeszcze opłaci :).

    Nie zapeszajmy...podziekowalbym, ale nie moge ze wzgledu na przesady i
    gusla ;)

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 38. Data: 2011-03-18 17:44:52
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki:
    news:mfe6o6114qe9idf8hluph6t2nk2tjbin0c@4ax.com ! Pewnie kiero jakis, ten
    J.F. . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

    Niestety brak danych w bazie ubezpieczen gwarancyjnych.
    :/

    Sprawa ma swoj numer i w poniedzialek mam sie dowiadywac u oficera
    prowadzacego ;-)

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 39. Data: 2011-03-18 17:57:07
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Mar 2011 16:44:52 +0000 (UTC), Dman-666 wrote:
    >Niestety brak danych w bazie ubezpieczen gwarancyjnych.
    >:/

    Dziewczyna sie nie pomylila, albo ty przy wklepywaniu ?
    Moze nie ma OC i stad ten opor.

    Ewentualnie .. spytaj na dwa miesiace temu - moze nie zmienil
    ubezpieczyciela.

    J.

  • 40. Data: 2011-03-18 18:11:31
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-03-18 17:57, J.F. pisze:

    > Dziewczyna sie nie pomylila, albo ty przy wklepywaniu ?
    > Moze nie ma OC i stad ten opor.

    Jeden z moich samochodów też ma "brak danych" niezależnie czy pytam o
    przeszłość czy teraźniejszość.
    A poprzedni właściciel miał polisę, teraz ja mam inną, a bazie "brak
    danych".

    Więc ta baza to też tak różnie z aktualizacją.