  • 1. Data: 2010-04-09 21:32:34
    Temat: Hello everybody ;-)
    Od: "Hero" <h...@l...cjdk>

    Siemanko,
    w zeszlym roku doczekalem sie... moto
    18 lat juz nie mam niestety, ale do moto ciagnelo
    od dzieciaka, mysle dorosly jestem zrobie prawko
    i jak postanowilem tak zrobilem...jest za 1 razem.

    Od 2007 kiedy zdalem - motocyklista bez motocykla, ale spac nie
    bylo mozna wiec kombinowanie jakby to zrobic...noce cale
    i wreszcie...zadarzyl sie cud.
    2009 jest i moto....bandit 600s, udalo sie - cuda sie zdarzaja.
    Od tamtego dnia schodze codzien do garazu, glaszcze, klepie, patrze i
    podziwiam,
    kocham sprzeta i tyle...

    Przekrecam kluczyk, potem starter i ...slucham jak gada,
    gada pieknie.... Wdziewam buty, kurtke, kask i rekawice,
    maly sie rozgrzewa...potem dosiadam i wio w trase....
    kazdy metr drogi to totalna radocha, czekam na zakret,
    totalna frajda....zrzucam bieg, klade sie i czuje fizyke....
    mysle sobie, ze
    "Oprócz blekitnego nieba, nic mi dzisiaj nie potrzeba"

    Dzis witam sie z Wami
    po raz pierwszy.

    Hero
    (maly Bandyta )

    O sobie:
    lubie cholernie MotoGP, piwo
    i morze, mam zone, 2 dzieci i
    jestem infolmatykiem, ploglamistom ;-)

  • 2. Data: 2010-04-09 22:14:07
    Temat: Re: Hello everybody ;-)
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sat, 10 Apr 2010 00:32:34 +0300, Hero <h...@l...cjdk>
    wrote:

    [...]
    > O sobie:
    > lubie cholernie MotoGP, piwo
    > i morze, mam zone, 2 dzieci i

    ... dobre ubezpieczenie na życie, mam nadzieję. ;-)

    Motocykle to doskonałe hobby, ale jeżeli chodzi o ryzyko dożycia
    starości to Marines w Iraku mają statystycznie niższą szansę na
    zgon niż Marines w USA na motocyklu. O czym warto pamiętać jak się
    ma żonę i dzieci.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 3. Data: 2010-04-09 22:54:23
    Od: "Heniek" <k...@g...pl>

    "Hero" <h...@l...cjdk> wrote in message
    > Siemanko,
    Hellol
    > w zeszlym roku doczekalem sie... moto
    > 18 lat juz nie mam niestety, ale do moto ciagnelo
    > od dzieciaka, mysle dorosly jestem zrobie prawko
    > i jak postanowilem tak zrobilem...jest za 1 razem.

    Szybka diagnoza:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Mid-life_crisis
    Ciesze sie, ze moglem pomóc i... do zobaczenia na zlotach :)

  • 4. Data: 2010-04-10 00:43:42
    Od: "R2" <s...@o...eu>

    "Leszek Karlik" <l...@h...pl> wrote

> [...]
    > starości to Marines w Iraku mają statystycznie niższą szansę na
    > zgon niż Marines w USA na motocyklu. O czym warto pamiętać jak się

    serio? nie wiedziałem, kurcze warto się zastanowić 2 razy ;)

    Hero, wiem co czujesz, też dosyć późno zakupiłem swój pierwszy motocykl ,
    ale zaprawde warto było , chociażby po to , żeby się przesiąść na drugi

    Pzdr
    Artur

  • 5. Data: 2010-04-10 00:45:42
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sat, 10 Apr 2010 03:43:42 +0300, R2 <s...@o...eu> wrote:

    [...]

    > serio? nie wiedziałem, kurcze warto się zastanowić 2 razy ;)

    Serio, chociaż w sumie to mówi też o tym, jak niskie były straty Marines
    w Iraku. :->

    (OK, nie wiem jak to wygląda teraz ale USMC wprowadziło kursy jazdy na
    motocyklach jak im się za dużo jarheadów zaczęło rozwalać po powrocie
    z wojny :-))

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 6. Data: 2010-04-10 15:31:17
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2010-04-10 00:54:23 +0200, Heniek said:

    > "Hero" <h...@l...cjdk> wrote in message
    > Hellol
    >
    > Szybka diagnoza:
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Mid-life_crisis
    > Ciesze sie, ze moglem pomóc i... do zobaczenia na zlotach :)

    do pełnej diagnozy to brakuje mu- zmiany żony na młodszą i czerwone
    ferrari bo nie wiem czy Bandit spełnia wymogi ferrari :D
    --
    Glub

  • 7. Data: 2010-04-10 16:33:46
    Od: "Grzybol" <A...@w...pl>

    Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    > do pełnej diagnozy to brakuje mu- zmiany żony na młodszą i czerwone
    > ferrari bo nie wiem czy Bandit spełnia wymogi ferrari :D

    Najlepiej to skopcie mu dupy, zerżnijcie babe i niech wraca na rower.
    Przecież prawdziwi motocykliści to tylko Wy: Leszek Karlik, zajebisty
    ryzykant, który jest kawalerem i zapierdala na moto szybciej niż wielbłądy w
    Iraku i cała reszta - diagności, kurwa pożal się...

    --
    Grzybol

  • 8. Data: 2010-04-10 16:50:46
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Uzytkownik "Hero" <h...@l...cjdk> napisal w wiadomosci grup
    > Siemanko,
    [...]

    A ja powiem: Witaj!

    Przeczytaj FAQ'a, netykiete itd.

    Tym sposobem poznales praktycznie wszystkie typy precli:
    - zartownisiow (=>kryzys wieku sredniego - nie bierz tego do siebie)
    - zatroskanych o nowych userow (=>jak latwo zginac na moto)
    - pieniaczy (=>byleby sie przypierdolic, mimo ze nie zawsze wiadomo do
    czego)
    - formalistow (=>faq, netykieta)

    Nie poznales jeszcze:
    - tych, ktorzy maja dosc nowych (=>kiedys byl zwyczaj, zeby sie witac na
    preclach, ale odkad wiekszosc nowych to pieniacze, cwaniaki, albo idioci, to
    zmniejszyla sie ilosc postow starych, prawdziwych precli do reszty grupy...
    nie odezwali sie teraz, ale odezwa sie kiedy bedziesz mial techniczny
    problem, albo wezmiesz udzial w jakims flejmie)
    - tych, ktorzy zawsze maja racje (=>zawsze, wszedzie i na kazdy temat,
    poznasz jak wezmiesz udzial w jakims flejmie z nimi)

    Na przyszlosc poczytaj (archiwum grupy) troche i wylap sobie pieniaczy,
    idiotow, itp. a potem jak takiego spotkasz w trakcie dyskusji to po prostu
    mu nie odpisuj, zgodnie z zasada: "nie dyskutuj z glupim, bo najpierw
    sprowadzi Cie do swojego poziomu, a potem pobije doswiadczeniem". Ignorancja
    ich zniecheca i przestaja tu pisywac i jest swiety spokoj.

    Do tego ustaw sobie delimeter i mniej enterow na koncu (myslalem, ze cos tam
    jest:P)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 9. Data: 2010-04-10 17:01:36
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    On 2010-04-10 18:50, Ivam wrote:

    > Do tego ustaw sobie delimeter i mniej enterow na koncu (myslalem, ze cos
    > tam jest:P)

    ROTFL

    chyba cie wlasnie polubilem :)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 10. Data: 2010-04-10 18:52:11
    Od: Arni <n...@s...org>

    napisał jak rasowy precel (gatunek: życzliwy), nie? :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"