-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!news.uzoreto.com!feeder.us
enetexpress.com!tr3.eu1.usenetexpress.com!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.
farm!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com!peer01.ams1!peer.ams1.x
lned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds
-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news
.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 19 May 2022 10:35:18 +0200
MIME-Version: 1.0
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
Thunderbird/91.9.0
Subject: Re: Hejt na elektryki
Content-Language: pl
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <t60nd8$nm0$1$Cav@news.chmurka.net>
<t60u4h$roj$1$horizn@news.chmurka.net>
<4929348279$20220518124953@squadack.com>
<t62jla$1h6$1$Cav@news.chmurka.net>
<6285f2b7$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
<t64soa$o99$1$Cav@news.chmurka.net>
From: "T." <k...@i...pl>
In-Reply-To: <t64soa$o99$1$Cav@news.chmurka.net>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: AVG (VPS 220519-0, 19.5.2022), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 57
Message-ID: <62860148$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.5.121.46
X-Trace: 1652949320 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 495 83.5.121.46:59363
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3471
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2703845
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2022-05-19 o 09:48, Cavallino pisze:
> W dniu 19-05-2022 o 09:33, T. pisze:
>
>>> Tak gdzieś połowa jego zasięgu to optymalny czas na przerwę dla
>>> kierowcy, a więc też dobry moment na szybkie podładowanie.
>>>
>>> Na trasie Poznań-Zakopane oznacza to dodatkową może z godzinę, jeśli
>>> chcesz przejechać tą trasę ZA DARMO (bo ładowarki wolniejsze i rzadko
>>> rozmieszczone), albo NIC jeśli chcesz korzystać z JUŻ TERAZ
>>> istniejących, szybkich ładowarek.
>>>
>>> Trenowane w majówkę.
>>
>> Jeśli elektryków będzie powiedzmy 30% w ruchu, to ładowanie z
>> pewnością nie będzie za darmo.
>
> Dokładnie.
> Dlatego piszę, że obecnie jest lepiej niż będzie kiedyś.
>
>> No i będzie loteria - wolna ładowarka czy nie...
>
> Będzie popyt, będą ładowarki w potrzebnej ilości.
>
>
>> A do zwiększenia liczby ładowarek potrzebna jest infrastruktura
>> energetyczna.
>
> No i?
> Czy ktoś powiedział, że energetyka może sobie iść spać i obudzić się
> dopiero za 20 lat?
> Nie - ich psim obowiązkiem jest być przygotowanym na taką rzeczywistość.
> I w to trzeba pchać kasę.
>
>> Ładując ze zwykłego gniazdka musisz czekać powiedzmy 4 czy 5 godzin na
>> podładowanie wystarczające na przejechanie 100 km.
>
> Więcej.
> Tylko co w związku z tym?
> Zwykłe gniazdko służy do odzyskania zasięgu straconego na przejazdy
> miejskie, przez noc
> Do tego celu wystarczy.
>
> Jak ktoś chce jeździć dalej i to często, to musi sobie zapewnić
> conajmniej siłę.
> Albo bulić za drogie ładowarki publiczne.
Niestety nie zawsze popyt jest zaspakajany. Bo chodzi też o możliwości
techniczne lub koszty. Polecam jakieś portale energetyczne, gdzie są
opisane potencjalne problemy, jeśli będzie potrzeba więcej ładowarek. Bo
pomysł "ładowarki w każdej ulicznej latarni" to jakby S-F. Nasza sieć
energetyczna jest do d..., o czym już się zaczynają przekonywać
właściciele paneli na dachu.
T.
Ps. Co do miejskich toczydełek - masz rację. Ale jak gdzieś indziej
pisałem - w takim układzie jest to pomysł dla bogatych, którzy chcą mieć
takie auto jako drugie.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.05.22 10:49 Cavallino
- 19.05.22 10:54 Cavallino
- 19.05.22 14:20 Marcin N
- 19.05.22 14:34 Cavallino
- 19.05.22 18:20 ii
- 19.05.22 19:16 J.F
- 19.05.22 21:32 _Master_
- 19.05.22 21:53 ii
- 19.05.22 22:03 ii
- 19.05.22 23:04 K
- 20.05.22 09:44 J.F
- 20.05.22 10:12 K
- 07.06.22 00:39 ii
- 23.06.22 20:16 robot
- 23.06.22 23:06 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe